شناسهٔ خبر: 24251271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

جلب اعتماد عمومی ضروری است/مردم حامی ولایت هستند

اردبیل- قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ضرورت جلب اعتماد عمومی به ویژه از سوی روحانیت تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مرتضی مقتدایی ظهر پنج شنبه در همایش روحانیون انقلابی اردبیل تصریح کرد: در مقابل ترفندها و توطئه های دشمنان جلب اعتماد عمومی اولویت اساسی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اشرافی گری را عامل سلب اعتماد دانست و به ضرورت ترویج و اجرای احکام اسلامی و الهی به همت روحانیت با هدف ممانعت از اشرافی گری تاکید کرد.

وی به نقش روحانیت در این حوزه اشاره و تصریح کرد: ضروری است روحانیت با تعامل با مردم به مشکلات اقشار مختلف رسیدگی کرده و اعتماد عمومی را جلب کند.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: با وجود تلاش دشمن برای کم رنگ کردن آرمان های نظام و انقلاب مردم حامی ولایت فقیه و حامی انقلاب اسلامی هستند.

مقتدایی با بیان اینکه حمایت مردم از انقلاب با وجود مشکلات اقتصادی تداوم دارد، اضافه کرد: ما باید قدردان مردم بوده و به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

وی حضور منسجم مردم در صحنه های حساس را عامل اقتدار و صلابت کشور دانست و بیان داشت: حضور مردمهمواره نقشه های دشمن را خنثی کرده است.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به امنیت و آرامش کشور با وجود تلاش دشمن برای ضربه به نظام اشاره و تصریح کرد: این آرامش در سایه رهبری، رهبر فرزانه حاصل شده است.

مقتدایی بیداری جهان اسلام را مرهون آرمان های انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: امروز آرمان های انقلاب اسلامی به عنوان عامل امنیت و آرامش شناخته می شود.

نظر شما