شناسهٔ خبر: 24248483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگيري کلاهبردار ميلياردي در پاکدشت

فردی که با انتشار اوراق سرمایه گذاری جعلی با نام یکی از شرکت های بیمه ای 25 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد

صاحب‌خبر -


به گزارش  خبرگزاری صداوسیما  دادستان پاکدشت گفت:این فرد که کارمند یکی از شرکت های بیمه ای در شهر تهران بود اقدام به تهیه یکسری اوراق جعلی تحت عنوان اوراق سهام یک شرکت بیمه کرده بود.
رحیم علیشپور افزود: فرد دستگیرشده با وعده پرداخت سود مشارکت 30تا 35 درصدی این اوراق را بین افراد مختلف که عمدتا ساکن شهرستان پاکدشت بودند، عرضه می کرد و چون سود وعده داده شده قابل توجه بود، برخی اقدام به خرید این اوراق می کردند که با این روش توانسته بود 25میلیارد ریال از افراد مختلف کلاهبرداری کند.
وی گفت : تاکنون 13 مالباخته که در دام این کلاهبردار گرفتار شده بودند شکایت خود را مطرح کردند که پرونده ای تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت.
این مقام قضایی ضمن اشاره به اینکه این پرونده برای مراجعه ی شاکیان احتمالی همچنان مفتوح است گفت :با توجه به استفاده فرد کلاهبردار از حساب وکارت بانکی آبدارچی شرکت مورد نظر ، شهروندان عزیز به هیچ عنوان کارت و حساب بانکی خودرا دراختیار کسی قرار ندهند که در غیر اینصورت باید پاسخگوی سهل انگاری خود در مقابل سوء استفاده های احتمالی باشند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1928132" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2039094/1928132?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما