شناسهٔ خبر: 24247112 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گلستان| همایش سراسری پیاده‌روی خانوادگی در گنبدکاووس برگزار می‌شود

R41471/P1336/S6,70/CT11

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: همایش سراسری پیاده‌روی خانوادگی با هدف فرهنگ‌سازی حوزه سلامت برگزار می‌شود و انتظار ما از حوزه بانوان و سمن‌ها بیشتر از حوزه‌های دیگر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, عبدالقدیر کریمی, صبح امروز در جلسه شورای ورزش همگانی با موضوع هماهنگی پیاده روی خانوادگی در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی با پخش مستقیم از شبکه سوم سیما, روز جمعه 11 اسفندماه سال جاری از محل برج جهانی قابوس به طرف پارک الغدیر برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است با اهدای دوچرخه, که با حوزه سلامت و پیاده‌روی سنخیت دارد, گنبدکاووس مدل و الگویی برای دیگر شهرهای استان و کشور شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در این پیاده‌روی از همه فرصت, قابلیت و ظرفیت‌های به دست آمده استفاده خواهیم کرد, تا در کنار پیاده‌روی بتوانیم شهرستان گنبدکاووس را بهتر و بیشتر بشناسانیم.

کریمی تاکید کرد: در این پیاده‌روی از حضور و مشارکت مردم شهرهای شرق گلستان نیز استفاده خواهیم کرد و بلیط های این همایش از روز شنبه از علی آباد کتول تا مراوه تپه توزیع خواهد شد تا شاهد یک حضور  و مشارکت گسترده مردم باشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن سال نو و نوروز یادآور شد: همه ما باید با یک عزم و اراده جدی, تلاش کنیم تا با آمادگی بیشتر نسبت به سال‌های گذشته, بتوانیم در نوروز سال 97 ,شرایطی فراهم کنیم تا میزبان خوبی برای مسافرین شهرهای استان و دیگر استانها و حتی گردشگران خارجی باشیم.

اهدای دوچرخه برای نخستین بار در همایش پیاده‌روی در گنبدکاووس

محمد علی رحیمیان, رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر پیاده‌روی‌ها در سطح کشور نمادین و به خاطر اهدا جوایز خودرو است, برای نخستین بار در همایش پیاده‌روی گنبدکاووس دوچرخه اهدا خواهد شد.

وی افزود: این حرکت کاملا ورزشی است و تاکنون بیش از 200 دوچرخه به جای خودرو به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: قرار است از ظرفیت این همایش استفاده شده و در کنار این برنامه, مسابقات فرهنگی, هنری, عکاسی, برپایی آلاچیق و عرضه صنایع دستی, جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط موسسات خیریه و کمیته امداد و بهزیستی به مددجویان به مناسبت فرارسیدن سال نو انجام شود.

انتهای پیام/ ت

نظر شما