شناسهٔ خبر: 24244181 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

لگانس 1 - 3 رئال مادريد؛ پيروزي بدون حضور ستاره ها

رئال مادريد در ديداري معوقه، 1-3 لگانس را مغلوب کرد.

صاحب‌خبر -

رئال مادريد موفق شد با نتيجه 1-3 لگانس را مغلوب کرده و بالاتر از والنسيا در رتبه سوم جدول لاليگا قرار بگيرد.


بازي با برتري لگانس آغاز شد و اين تيم در دقيقه 6 و روي ارسال يک کرنر، توسط باستينزا دروازه را مورد هدف قرار داد؛ اما ضربه اول توسط کاسيا مهار شد و در ريباند اين بازيکن در حالتي نامتعادل گل اول را به ثمر رساند.

 

 

بعد از دريافت گل، رئال مادريد سراپا حمله شد و خيلي سريع در دقيقه 11 روي پاس عمقي کاسميرو و ضربه دقيق و زميني وازکز به گل تساوي دست يافت.

 

 

 

دقايقي بعد آسنسيو با نفوذي ديدني مي توانست زننده گل دوم باشد اما ضربه آرام او در اختيار سنگربان لگانس قرار گرفت.

 

اما با شدت يافتن حملات، در دقيقه 29 رئال مادريد به گل دوم دست يافت. روي پاس وازکز، کاسميرو در موقعيت تک به تک قرار گرفته و با يک ضربه دقيق زننده گل دوم کهکشاني ها لقب گرفت.

 

 

در ادامه ايسکو روي خلاقيت خودش صاحب فرصت شد؛ اما ضربه او راهي به دروازه نيافت تا نيمه اول با برتري 1-2 رئال مادريد به پايان برسد. در دقايق ابتدايي نيمه دوم اتفاق خاصي روي دروازه طرفين رخ نداد و بازي بيشتر در ميانه ميدان دنبال شد.

 

اولين موقعيت مهم نيمه دوم در دقيقه 65 براي لگانس ايجاد شد اما ضربه بياوئه در نزديکي دروازه با عکس العمل فوق العاده کيکو کاسيا همراه بود. در ادامه باز هم جريان بازي آرام شد و نه رئال مادريد ميلي به هجوم داشت و نه لگانس توان جبران.

 

در دقيقه 84 اولين موقعيت رئال مادريد در نيمه دوم روي پاس گرت بيل ايجاد شد؛ اما ضربه ايسکو توسط گلر لگانس دفع شد.

 

در دقيقه 90، متئو کواچيچ در محوطه متوقف شد تا داور نقطه پنالتي را نشان دهد و سرخيو راموس گل سوم را به ثمر رساند تا در نهايت بازي با نتيجه 1-3 به سود رئال مادريد به اتمام برسد.

نظر شما