شناسهٔ خبر: 24240679 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

بازدید حمیدرضا مقدم فر از خبرگزاری رسا

رییس ستاد نشر و تبلیغ نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی و فعال فرهنگی و رسانه ای با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمیدرضا مقدم فر فعال فرهنگی و رسانه ای و مشاور فرمانده سپاه عصر امروز با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، رییس ستاد نشر و تبلیغ نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی از بخش های گوناگون این رسانه حوزوی بازدید و با مسؤولان خبرگزاری رسا گفت وگو کرد.

مقدم فر در جریان حضور در مؤسسه رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی از جمله تحریریه خبر، پایگاه تخصصی فقه حکومتی و برخی معاونت ها بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های خبرگزاری رسا قرار گرفت.

حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا نیز در این دیدار به فعالیت 14 ساله خبرگزاری رسا اشاره و فعالیت رسانه ای در حوزه علمیه را بسیار مهم و ضروری ارزیابی کرد.

مسؤولان خبرگزاری رسا نیز در گزارش هایی کوتاه، مشاور فرمانده سپاه را در جریان روند تولید اخبار و فعالیت های گوناگون مؤسسه رسا قرار دادند.

مقدم فر با تقدیر از فعالیت ها و اقدامات خبرگزاری رسا، برای دست اندرکاران این رسانه حوزوی آرزوی موفقیت و توفیق کرد./1323/

نظر شما