شناسهٔ خبر: 24237368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس خبر داد:

اجرای پروژه تصفیه فاضلاب شرق مازندران با اعتبار ۲۵۰ میلیاردی

بهشهر- نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، از اجرای پروژه تصفیه فاضلاب شرق مازندران خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان اجرایی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد شاعری عصر چهارشنبه در آیین بهره برداری از پروژه تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر بهشهراظهار کرد: با توجه به اینکه انجام فاضلاب برای مسکن مهر بهشهر از نیازهای ضروری و مهم بود امروز با اعتبار ۲۲ میلیارد ریالی افتتاح شد.

وی گفت: با توجه به اینکه ۸۰ درصد آب به فاضلاب تبدیل می شود می‌توان با بازچرخانی فاضلاب و وارد کردن به چرخه مصرف، از بروز مشکلات ناشی از فاضلاب کم کرد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای فاضلاب شرق مازندران بعنوان ردیف مستقل در بودجه سال ۹۷ دیده شده است و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

شاعری یادآور شد: فاضلاب بهشهر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است و در سال جاری ۵ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور اختصاص یافته است و فاضلاب مسکن مهر بهشهر بخشی از این طرح است.

وی گفت: آب مهمترین عامل توسعه کشور است و  متاسفانه اکنون در اکثر شهرهای کشور دچار مشکلات ناشی از کمبود آب هستیم در حالی که در بخش آلودگی هوا حدود ۱۰ شهر کشور درگیر مسئله آلودگی هوا هستند و برای رفع مشکلات حوزه آب باید تلاش بیشتری انجام شود.

امام جمعه بهشهر هم در سخنانی افزود: اساس خدمات انبیای الهی در خدمات رسانی براساس ایمان، وسیله و تلاش بوده است و اکنون هم این موارد باید در دستور کار ما قرار گیرد.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری گفت: تلاش برای فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای شهرستان بهشهر از مسائل مهمی است که باید مورد توجه همه مسئولان باشد و مردم باید از کرامت نظام بهره مند شوند و در این بخش همه ما باید براساس وظیفه ای که بر عهده داریم در این بخش تلاش کنیم.

نظر شما