شناسهٔ خبر: 24235570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آیت الله علم الهدی:

متحد نبودن تشکل‌های ارزشی، منجر به شکست می‌شود

با بیان اینکه تشکل‌های ارزشی بسیاری وجود دارد که فعالیتشان در جامعه منعکس نیست، گفت: چنانچه بنا شد، تشکل‌های ارزشی متحد نباشند، این طبیعی است که به تنهایی وارد عرصه شده و شکست می‌خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با نمایندگان مجمع تشکل‌های فرهنگی بانوان انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی‌فقیه خراسان رضوی گفت: هیچ چیزی جز رضایت امام زمان(عج) پاسخگوی نیازهای شما و جبران‌کننده زحماتتان نیست و بدانید که امام زمان(عج) از شما رضایت دارد و این از هر تشکر و تقدیری بالاتر است.

 

امام جمعه مشهد ضمن اشاره به این نکته که برنامه‌های خود را با کمال قدرت پیش ببرید، بیان کرد: فعالیت خود را با کمال اطمینان انجام دهید و مطمئن باشید کار به هر میزان پیش رفت، رضایت‌بخش است.

 

وی ادامه داد: انجام یک کار را به عهده بگیرید نه ۱۰ کار را، در غیر این صورت هم خودتان ضربه می‌خورید و هم از کارتان نتیجه نمی‌گیرید.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی یکی از عوامل خستگی را پراکنده‌کاری دانست و تصریح کرد: هر کاری نیاز به منبع تغذیه دارد، در صورتی که منبع تغذیه فکری وجود نداشته باشد، ممکن است در حین انجام آن متوجه شوید، انجام آن از اصل به مصحلت نبوده است.

 

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه حتما نیازی نیست که منبع تغدیه فرد سرشناسی باشد، گفت: باید بررسی شود تا فرد دارای موقعیت و مقامی که از او مطمئن هستید به عنوان منبع تغذیه قرار گیرد و به دنبال هر کسی که ادعای علم و سواد کرد، نروید.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به دو خطر در حوزه فعالیت بانوان اشاره کرد و ادامه داد: توسط جریان‌ها، عوامل نفوذی به اسم معلمه یا مُدرس در بخش بانوان تولید می‌شود که افراد را جذب خود می‌کنند در حالی که اصل آنان شیعه انگلیسی یا تفکر آمریکایی است.

 

وی اضافه کرد: این افراد مسئولیت دارند و بهترین راه برای نفوذشان، بانوان متدینه هستند که این افراد با استفاده از احساسات بانوان می‌توانند اقدامات فراوانی انجام دهند و ممکن است، برای جریان‌ها تبدیل به وسیله‌ای برای ورود به عرصه شود.

 

خطیب جمعه مشهد خطر دوم در فعالیت‌های بانوان را ارتباط غیرضروری با مردان دانست و اظهار کرد: زن و مرد دو جنس مخالف هستند که قابل جمع نیستند و چنانچه بنا شد از ظرفیت مردی در تشکل استفاده شود، در ارتباط با محرم خود با آن تشکل همکاری کند.

 

آیت الله علم‌الهدی تأکید کرد: این را به عنوان یک اصل در نظر بگیرید که چنانچه هر کسی با ماسک عرفان و سواد و معلومات وارد عرصه شود، ابتدا شخصیت او را به طور کامل شناسایی کرده و جذب ادعا و بیان او نشوید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با ابراز رضایت از وجود تشکل‌های فعال بانوان، خاطرنشان کرد: طرف مقابل درصدد ایجاد تشکل غیرارزشی است تا نفوذ خود را در جامعه تثبیت کند.

 

وی بر ورود به صحنه‌های ارزشی تاکید کرد و بیان داشت: دولت برای ایجاد نفوذ ارزشی در جامعه باید فضا را آن‌چنان فراهم کند که اجازه نفوذ جریان‌ها به جامعه زنان داده نشود، زیرا در این صورت، صحنه‌های سیاسی به گونه‌ای رشد می‌کند که آنها جای حضور پیدا نمی‌کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تشکل‌های ارزشی بسیاری وجود دارد که فعالیتشان در جامعه منعکس نیست، اظهار داشت: اگر بنا شد، تشکل‌های ارزشی متحد نباشند، این طبیعی است که به تنهایی وارد عرصه شده و شکست می‌خورد.

 

انتهای پیام/

نظر شما