شناسهٔ خبر: 24233144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

چهره ماندگار پزشکی کشور مطرح کرد:

امروز دستاوردهای ایران در حوزه علم و فناوری بی‌نظیر است

کرمانشاه- چهره ماندگار پزشکی کشور، گفت: زمانی ایران در حوزه علم و فناوری شدیدا ضعیف و فقیر بود، اما امروزه شاهد توسعه روز افزون علوم در کشور هستیم و دستاورد های آن در این حوزه بی نظیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، پروفسور ناصر سیم فروش، امروز چهارشنبه در سومین کنگره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در ارولوژی و نفرولوژی که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: به خاطر دارم‌ زمانی پزشکان هندی در کشور حضور داشتند و ایران در حوزه علم و فناوری شدیدا ضعیف و فقیر بود، اما امروزه شاهد توسعه روز افزون علوم در کشور هستیم و دستاورد های جمهوری اسلامی ایران در این حوزه بی نظیر است.

استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: امروزه کلام حضرت امام که فرمودند: «ما می توانیم» را می توانیم در مقابل چشم خود  به وضوح ببینیم. دشمنان ما در تلاش اند بذر یاس و نا امیدی را در دل مردم و جوانان ما بکارند.

چهره ماندگار پزشکی کشور ادامه داد: کشور ما در زمینه پیوند کلیه پیشگام است و بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا اذعان داشته اند که باید از تجربیات ایران در این حوزه استفاده شود.

وی تاکید کرد: باید قدر خود و کشورمان را بدانیم، ایران در منطقه حرف اول را می زند و خدمات انقلاب اسلامی به کشور گسترده و فوق العاده است.

چهره ماندگار پزشکی کشور گفت: علم باید توام با اخلاقیات و دین مداری باشد.

لازم به ذکر است، به پاس نقش ارزشمند در توسعه علم پزشکی در ایران از استاد دکتر قوام زاده و استاد دکتر سیم فروش در کنگره کشوری سلولهای بنیادی و طب بازساختی در کرمانشاه تجلیل شد.

نظر شما