شناسهٔ خبر: 24231144 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

تسریع عملیات انتقال اجساد

بامداد امروز 36 تیم جست وجو برای انتقال پیکرهای جانباختگان سقوط هواپیمای « ای. تی. آر» به ارتفاعات کوه اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / سیدعلی وفایی مقدم  مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: 25 گروه متشکل از امدادگران استان‌های مختلف و 11 گروه از دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد به محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج اعزام شدند. به دلیل شرایط سخت جغرافیایی و نامساعد بودن هوا و برف و بوران شدید حرکت امدادگران به‌کندی صورت می‌گیرد. بارش باران و کاهش دید افقی باعث شده انتقال پیکرهای جانباختگان با بالگرد امکان پذیر نباشد. تعدادی از پیکرهای جانباختگان پیدا شده و هم اکنون کار جست وجو از سوی امدادگران در حال انجام است.با گزارش پیش بینی هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن هوا در شب گذشته نیروهای امدادی برای اعزام زمینی ساماندهی شدند.تعدادی از امدادگران شب گذشته را برای سرعت بخشیدن به انتقال پیکر جان باختگان در ارتفاعات چهار هزار متری دنا سپری کردند ونیروهای یگان کوهنوردی استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و نیروهای مجرب هلال احمر از استان‌های مختلف و نیروهای نظامی در عملیات امروز حضور دارند.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای. تی. آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و صبح دیروز لاشه آن پیدا شد.
 

نظر شما