شناسهٔ خبر: 24231129 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

پيوس: طارمي سرش به کار خودش باشد

پيشکسوت فوتبال پرسپوليس مي‌گويد بازيکنان اين تيم برابر السد روز بدشان بود.

صاحب‌خبر -

فرشاد پيوس درباره شکست تيم فوتبال پرسپوليس مقابل السد قطر، اظهار کرد: درست است که ما بازي را به نماينده قطر واگذار کرديم اما هيچ چيز از ارزش‌ها و غيرت بازيکنان پرسپوليس کم نشده است. آنها همان بازيکناني هستند که با غرور و  غيرت خود و تلاش‌هاي کادر فني دو فصل پياپي قهرمان ليگ شده‌اند. شايد در برخي بازي‌ها روز شما نباشد و تيمتان شکست بدي بخورد. ديروز (سه‌شنبه) هم براي پرسپوليس روز بدي بود.

وي افزود: من فکر مي‌کنم در بازي ديروز همه بازيکنان بد بودند. انگار يک وزنه به پايشان بسته بودند و حتي نمي‌توانستند دوندگي خوبي داشته باشند. اين اتفاق هم شايد به خاطر فشار بازي‌هايي که پرسپوليس درگير آن است، رخ داده باشد. قطعا برانکو ساختار مناسب را براي خارج کردن تيمش از اين شرايط مي‌داند. من اميدوارم که بازيکنان روحيه خود را از دست ندهند چرا که پرسپوليس با پيروزي در دو بازي آينده مي‌تواند در ليگ، جشن قهرماني بگيرد و ادامه‌ رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا  اين شکست را هم جبران کند.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به تعويض‌هاي برانکو در ديدار برابر السد بيان‌ کرد: شايد بهتر بود برانکو کمي زودتر دست به تعويض مي‌زد تا روند تيمش تغيير کند. البته در اين ميان من فکر مي‌کنم که کريم باقري هم مي‌تواند نقش تاثيرگذار و مهمي داشته باشد چرا که يک کمک مربي در مواقعي که سرمربي  کنار زمين است، مي‌تواند مشاوره‌هاي خوبي به او بدهد. البته من بر اين باورم که ديگر بايد بازيکنان اين شکست را فراموش کرده و به آينده فکر کنند. از اين گونه شکست‌ها شايد براي هر تيمي رخ دهد. همان طور که گفتم ديروز هم روز بد پرسپوليس بود، به گونه‌اي که حتي من ياد بازي برابر  الهلال افتادم.

پيوس در ادامه‌ سخنان خود درباره اظهار نظر معنادار مهدي طارمي در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي گفت‌: او بهتر است سرش به کار خودش باشد و به فکر انجام بازي‌هاي خوب براي الغرافه باشد. کسي که از پرسپوليس رفته است ديگر حق ندارد درباره اين تيم صحبت کند. همه هواداران  پرسپوليس مي‌دانند که او با اين تيم چه کرد و چگونه باعث محروميتش از دو پنجره نقل‌ و انتقالات شد. به جاي حرف‌هاي معنادار و حاشيه‌اي بهتر است تمرکزش روي بازي خودش باشد.

نظر شما