شناسهٔ خبر: 24226416 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تشییع پیکر شهدای گمنام، روحیه فاطمی را در کشور احیا کرده است

کانون خبرنگاران نبأ ــ نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تأکید بر لزوم تقویت فرهنگ فاطمی در جامعه گفت: تشیع پیکر شهدای گمنام، روحیه فاطمی را در کشور احیا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،نبأ؛ آیت الله محمد نقی لطفی در آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در ستاد انتظامی استان ایلام اظهار کرد: امروز فضای کشور به برکت خون شهدا فاطمی و ولایت مداری است. قیام علیه فتنه ها و جریان نفاق را فاطمه زهرا (س) آغاز کرد و افشاگری را در عرصه مبارزه با ظلم و ستم توانست به خوبی نمایان کند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به پیروی از مکتب زهرا(س) چهل سال است که در میدان‌های سخت پیروز و سربلند در آمده است، گفت: فرهنگ و روحیه فاطمی بایستی همواره در کشور تقویت شود.

وی با اشاره به عملیات‌هایی که با رمز فاطمه زهرا (س) در دوران دفاع مقدس صورت گرفت، گفت: شهدایی که از پهلو تیر خورده بودند همواره جمله یا زهرا بر لبشان بود و این یک معجزه الهی است.

آیت الله لطفی با اشاره به فتنه گری دشمنان در طول انقلاب اسلامی گفت: با هدایت‌های مدبرانه حضرت امام و رهبر انقلاب این فتنه ها در نطفه خاموش شده اند.

وی در پایان با گوشزد کردن فتنه جدیدی که در راه است اظهار کرد: عده ای در صددند با نام گفتمان امام و رهبری فتنه جدیدی را به وجود آورند که با پشتیبانی و بصیرت ملت به این هدف خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/

نظر شما