شناسهٔ خبر: 24222807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

برجام را امضا کردید,هواپیمایش کو!

امروز ازنمایندگان مجلس انتظار استیضاح نداریم,چرا که امتحانشان را پس دادند، قطار سمنان_مشهد با قطار تبریز_مشهد برخورد میکند و 47 نفر در آتش میسوزند,از توضیحات وزیر قانع میشوند و رییس جمهور او را برند کابینه می نامد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

مجال تعارف و مقدمه چینی نیست...

در تاریخ29بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود شش ,هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی آسمان(تهران_یاسوج),از رادار خارج و بعد از گذشت قریب به 48ساعت هنوز وضعیت مسافرین پرواز ,که عموما از نخبگان کشور بوده اند,مشخص نیست.

اخبار مختلفی از وضعیت هواپیمای مفقود شده فرودگاه یاسوج,در حال انتشار است که هر کلمه اش گلوله ای نمک است بر زخم داغ دیدگان این حادثه...

جنابان وکلای مجلس؛

هواپیمایِ مفقودیِ شرکتِ هواپیمایی آسمان, قریب ده سال در ناوگان هوایی استان فارس,بلااستفاده بوده و بعد از اورهال به چرخه پروازی, آن هم در استان محروم کهگیلویه و بویر احمد برگشته است.

چندین بار همین هواپیما بدلیل مشکل فنی و از کار افتادگی موتور حین پرواز از میانه راه به فرودگاه برگشته است.

چندین هزار نفر بر فراز کوه دنا از شدت تکان و لغزشِ همین هواپیما دلشان لرزیده است.

جنابانِ خادم ملت؛

به خدا قسم که استعفای وزیر راه و شهرسازی نه دردی از پدر ایلیا دوا خواهد کرد و نه مادر رحمت الله!

به خدا قسم که پیام تسلیت شما,نه دردی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دوا خواهد کرد,و نه مرهمی است بر زخم داغ دیدگان...

عالیجنابان سیاسی؛

مگر نه مسئول شرکت هواپیمایی آسمان,بجای پاسخگویی و معذرت خواهی میگوید که برای هواپیما سن مشخص نمیکنند.
پس چرا آنهمه دنبال خرید هواپیمای نو بودید و دنبال برجام بودید تا هواپیما بخرید؟!

برجام را امضا کردید,هواپیمایش کو؟!

حضرات قانونگذار؛

عصاره رای شما در مجلس شورای اسلامی,با چهره ای حق به جانب میگوید که نه فرودگاه مشکل داشته است و نه هواپیما، لابد مشکل از کوه دنا بوده که وسط راه پرواز ,سبز شده است یا شاید,خواب آلودگی خلبان.

امروز از شما انتظار استیضاح نداریم,چرا که امتحانتان را پس دادید، قطار سمنان_مشهد با قطار تبریز_مشهد برخورد میکند و 47 نفر در آتش میسوزند,از توضیحات وزیر قانع میشوید و رییس جمهور او را برند کابینه می نامد.

اتوبوس سربازان پادگان صفر پنج ارتش کرمان به دلیل خواب الودگی راننده و نداشتن گارد ریل در جاده به ته دره سقوط میکند,و 19 نفر از آنان جان خود را از دست میدهند و شما سکوت میکنید، 11 تن از دانش اموزان نخبه هرمزگانی بدلیل بی توجهی راننده اتوبوس جان خود را از دست میدهند و شما نظاره گر هستید، 10نفر از زائرین حرم علی بن موسی الرضا در محور فردوس جانشان را از دست میدهند و شما سکوت میکنید.

جنابان وکیل الدوله؛

به یاد داشته باشید که پروفسور حمید بهبهانی استاد تمام دانشگاه علم و صنعت تهران ,صاحب نظر در علم راه و ساختمان ,دارای کتاب مرجع راهسازی در تمام دانشگاه های کشور,بعد از حادثه سقوط هواپیما و کشته شدن77تن از هموطنانمان بوسیله مجلس همسو و در غیاب خود, استیضاح و کنار گذاشته شد.

مطمئن باشید که باید پاسخگوی اشک  بازماندگانِ سوانح هوایی,ریلی و ... باشید.

نظر شما