شناسهٔ خبر: 24222130 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان فوتبال آسیا/ شکست پرسپولیس در نیمه نخست

تهران - ایرنا - نیمه نخست دیدار تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر نماینده قطر همراه شد.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال پرسپولیس یکی از نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه «جاسم بن حمد» شهر دوحه به میهمانی تیم پرستاره السد قطر رفته است.
این دیدار در حالی آغاز شد که هر دو تیم دیدارهای نخست خود در گروه C را با برتری به اتمام رساندند.
السد که از امتیاز میزبانی سود می برد این دیدار را هجومی تر آغاز کرد و با حرکات از جناح چپ به دنبال رسیدن به دروازه پرسپولیس بود. در ادامه پرسپولیس با تلاش «وحید امیری» و «فرشاد احمدزاده» در جناحین، روند بازی را به تعادل کشید و خطراتی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد.
در دقیقه 36 اشتباه مدافعان پرسپولیس در یارگیری سبب شد تا «بغداد بونجاح» با ضربه سر دروازه نماینده ایران را به راحتی باز کند.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود السد به اتمام رسید تا «برانکو ایوانکوویچ» برای رهایی پرسپولیس از شکست به فکر تغییر تاکتیک در نیمه دوم باشد.
**ترکیب السد:
سعد الشیب، محمد اسماعیل، مرتضی پورعلی‌گنجی، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، سالم الهاجری، ژاوی، یاسر ابوبکر، اکرم عفیف، بغداد بونجاح و علی اسد
**ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و گادوین منشا
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1545

انتهای پیام /*

نظر شما