شناسهٔ خبر: 24221545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمایشات سیاسی حضرت زهرا(س) راهبرد اساسی جامعه است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه خراسان رضوی گفت: صحبت های سیاسی حضرت زهرا(سلام الله علیها) راهبرد و موجب هدایت جامعه است و در آن زمان هیچ کس متوجه مظلومیت این صدیقه طاهره نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه خراسان رضوی امروز(۱ اسفند) در مراسم تشیع پیکر ۶۷ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم در رواق امام خمینی(رحمه الله) حرم مطهر رضوی گفت: مردم ولایتمدار مشهد با شرکت درتشیع پیکر شهدا و اجتماع فاطمیون احساس و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) نشان دادند.

 

وی با اشاره به این که صحبت های سیاسی حضرت زهرا(سلام الله علیها) راهبرد و موجب هدایت جامعه است، افزود: امروز روز شهادت است و روز مظلومیت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و در این روز هیچ کس در آن زمان متوجه مظلومیت این صدیقه طاهره نشد.

 

نماینده ولی فقیه خراسان رضوی گفت: از روزی که حرمت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) شکسته شد و تا روزی که به شهادت رسیدند، قریب به ۳ ماه طول کشید و این در حالی بود که تنها حضرت علی( علیه السلام) و عده معدودی از یاران متوجه مظلومیت فاطمه زهرا( سلام الله علیها) بودند.

 

آیت الله علم الهدی با اشاره به این که عرض ارادت مردم مشهد و شرکت در اجتماع عظیم فاطمیون پاسخی است به تمام کسانی که در آن زمان به مظلومیت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) توجه نکردند افزود: اولین روضه خوان حضرت فاطمه( سلام الله علیها) شخص  پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) بودند.

 

وی ادامه داد : حضرت فاطمه زهرا( سلام الله علیها) دختر نبی مکرم اسلام بود که هر گاه پیامبر چهره ایشان را می دید به یاد مصیبت های ناروایی می افتاد که در آینده قرار بود برای حضرت فاطمه( سلام الله علیها) اتفاق بیفتد.

 

نظر شما