شناسهٔ خبر: 24217971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرماندار بویراحمد:

اجساد جان باختگان به پزشکی قانونی انتقال می‌یابد / اعزام تمام گروه‌های امدادی به محل سقوط هواپیما

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: همه امکانات لازم برای انتقال اجساد آماده است و اجساد جان باختگان به پزشکی قانونی انتقال می‌یابد.

صاحب‌خبر -

شاهرخ کناری در گفت‌وگو با خبرنگار موج در یاسوج، ضمن تسلیت به ملت ایران و به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و قدردانی و تشکر از همه کسانی که در عملیات جستجوی هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج تلاش کردند، اظهار کرد:  تیم تجسس هواپیمایی کشور از محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج بازدید و تأیید کردند که لاشه‌ها متعلق به هواپیمای ATR شرکت هوایی آسمان است.

فرماندار بویراحمد در ادامه با بیان اینکه لاشه هواپیما در ارتفاع 4 هزار متری پیدا شده است، اظهار کرد: تنها راه دسترسی گروه‌های امدادی به محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج به وسیله بالگرد و هلی‌بردها امکان دارد.

گشت زنی تیم ارزیاب در منطقه محل سقوط هواپیما

کناری با اشاره به اینکه تیم‌های تخصصی به منطقه سقوط هواپیما اعزام شده‌اند، افزود: همه امکانات لازم از جمله سردخانه‌ای با ظرفیت 50 نفر در محل آماده است که در صورت لزوم اجساد را انتقال دهند.

جستجو هواپیمایی تهران یاسوج

وی گفت: هم اکنون تیم ارزیاب با گشت زنی در محل سقوط هواپیما مشغول بررسی دقیق محل حادثه هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد اضافه کرد: بالگردهای حامل تیم ارزیاب نیز به محل حادثه رفته‌اند تا نوع و وضعیت سقوط هواپیما و نحوه امدادرسانی را مشخص کنند.

کناری با تاکید بر اینکه محل سقوط هواپیما در ضلع شرقی روستای دنگزلو شهرستان سمیرم استان اصفهان است، گفت: همه نیروهای امدادی و تیم‌های تخصصی در حال آماده باش هستند. به احتمال زیاد برای امدادرسانی باید هلی‌برد باشد.

وی تصریح کرد: تمام گروه‌های امدادی به منطقه محل سقوط هواپیما اعزام شده‌اند.

رئیس ستاد بحران شهرستان بویراحمد گفت: اجساد جانباختگان سقوط هواپیما به پزشکی قانونی انتقال می‌یابند.

وی تصریح کرد: تمام گروه‌های امدادی به منطقه محل سقوط هواپیما اعزام شده‌اند.

رئیس ستاد بحران شهرستان بویراحمد گفت: اجساد جانباختگان سقوط هواپیما به پزشکی قانونی انتقال می‌یابند.

نظر شما