شناسهٔ خبر: 24214287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ولی فقیه عامل وحدت بخش اتحاد وانسجام بین امت و ملت است

مردم شهرستان ریگان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با برپایی یادواره شهدا میهمان 73شهید این شهرستان بودند.

صاحب‌خبر -

ولی فقیه عامل وحدت بخش اتحاد وانسجام بین امت و ملت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مردم شهرستان ریگان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با برپایی یادواره شهدا میهمان  73شهید این شهرستان بودند.

در این مراسم یکی از فرماندهان سپاه قدس ابراز کرد: اگر همه ما به وطن ودین علاقمند هستیم حول محور ولی فقیه که عامل وحدت بخش امت است حرکت کنیم .

وجیه الله مرادی تصریح کرد: همه ما حول این محور حرکت کنیم تا اسیبی به این مملکت وارد نشود .

وی با اشاره به اینکه وحدت ملت غیر قابل اسیب پذیری است ابراز کرد: مردم با هوشیاری وبصیرت همیشه در صحنه هستند وطرح ونقش های دشمنان را می دانند انها را خنثی می نمایند .

سردار مرادی اظهار کرد: وقتی علت ناکامی های غربی ها را خودشان بررسی می کنند می گویند ما با یک ابر حریفی مواجه هستیم به نام ولی فقیه که طرح ها وبرنامه های ما را می داند وقبل از ما حرکت می کند .

وی ابراز کرد: ملت ما با تجارب دفاع مقدس نبرد نزدیک را تمرین کرده است ومی دانیم قدرتهای بزرگ نظامی ابزار محورند ودر جنگ نزدیک به شدت اسیب پذیرند.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یاد وزنده نگه داشتن شهدا کمتر از شهادت نیست.


سرگرد مصطفی دهقانیان ابراز کرد: با توجه به وضعیت شهرستان که شهدای اهل تسنن وتشیع از میهمن اسلامی ما دفاع نمودند جهت تقویت اتحاد شیعه وسنی در شهرستان این یادواره برگزار شد .


وی افزود: استکبار امروز ه به دنبال افکار جوانان می باشد که که سیره قرار دان شهدا در بین نسل جدید راه شهدا را ادامه خواهیم داد ونسل جوان را با سیره شهدا اشنا می سازیم .

امام جمعه ریگان با تقدیر از دست اند کاران برگزاری یادواره شهدا وبا تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه بیان کرد: ترویج ارمانها وارزش های والای شهدا می تواند زمینه ساز تعالی جامعه ودستیابی به اهداف وارامانهای نظام شود.

 حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی بیان داشت: برگزاری یادوارهای شهدا می تواند گام موثری در این حوزه باشد .

در این مراسم از خانواده معظم شهدا تجلیل شد واین مراسم همراه با روایتگری ونمایشگاه بود.

 

انتهای پیام/س

 

مردم ریگان میهمان 73شهید این شهرستان

نظر شما