شناسهٔ خبر: 24213334 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس بر اوضاع در خیابان گلستان هفتم پاسداران تهران مسلط است

تهران- ایرنا-مشاهدات عینی خبرنگار ایرنا در خیابان پاسداران تهران حاکی از حضور نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در خیابان گلستان به منظور برقراری آرامش و امنیت جان شهروندان ساکن این منطقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، به منظور جلوگیری از ورود اغتشاشگران و اسیب رساندن به اماکن و اموال عمومی نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی بزرگراه همت و صیاد شیرازی و خیابان شریعتی به سمت پاسداران را مسدود کرده و ورود به محدوده ای که شامگاه دوشنبه شاهد هجوم اغتشاشگران و ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان این منطقه بود با محدودیت مواجه شده است.
درحال حاضر شاهد ترافیک سنگین در خیابان پاسداران و خیابان امیر ابراهیمی هستیم و ورودی بسیاری از کوچه های خیابان امیرابراهیمی به پاسداران از سوی نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی مسدود شده است.
تعداد دراویش تجمع کننده غیرقانونی در خیابان گلستان هفتم درحال کاهش است به طوری که تنها حدود 40 نفر در این منطقه حضور دارند و مابقی متفرق شده اند.
براساس این مشاهدات، دراویش تجمع کننده در این خیابان اقدام به آتش زدن یک اصله درخت تنومد کرده اند که همچنان درحال سوختن است.
از حدفاصل تقاطع گلستان سوم دود ناشی از سوختن درخت به چشم می آید و اغلب نیروهای انتظامی در این محدوده مستقر هستند.
این درحالی است که نیروهای انتظامی کنترل فضای خیابان های حد فاصل گلستان سوم تا دهم پاسداران و امیر ابراهیمی را در دست دارند و اتوبوس ها و کامیونت های مربوط به نیروی انتظامی در اطراف خیابان های منتهی به این محدوده و در کنار خیابان ها به چشم می خورد.
ماموران ناجا نیز به صورت گسترده مقابل کلانتری 102 پاسداران مستقر هستند.
به گزارش ایرنا، جمعی از دراویش گنابادی عصر روز دوشنبه در اقدامی غیرقانونی و کاملا تهاجمی با تجمع در خیابان پاسداران تهران محدوده کلانتری 102 ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در سطح منطقه، 3 مامور پلیس را در حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.
این گروه از دراویش در جریان این اقدام تهاجمی خود برای ایجاد درگیری با مردم و نیروهای انتظامی، با یک دستگاه اتوبوس به شکلی کاملا تهاجمی در خیابان پاسداران به سمت مردم، خودروها و نیروهای انتظامی حمله کردند.
این اقدام وحشیانه مهاجمین منجر به خسارت دیدن بسیاری از خودروها در مسیر خیابان و همچنین مصدومیت جمعی از عابران شد.
مصدومان این حادثه از جمله عابران پیاده و ماموران انتظامی توسط عوامل اورژانس و نیروهای پلیس به بیمارستان منتقل شدند.
شبک**1983**1392

انتهای پیام /*

نظر شما