شناسهٔ خبر: 24213261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ضیایی: تیم "ب" را به بازی‌های آسیایی می‌فرستیم/ بازیکنان را در مسابقات جهانی جابه‌جا می‌کنیم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: سال آینده مسابقات مهمی را پیش رو داریم اما این رقابت‌ها درجه‌بندی شده است.

صاحب‌خبر -

احمد ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره جذب مربی خارجی برای تیم ملی بانوان که نایب‌رئیس بانوان از کمیته در این خصوص درخواست همکاری داشت، گفت: این نیاز احساس می‌شود اما اینکه در کدام رده از مربی خارجی استفاده کنیم هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. به این ضرورت رسیده‌ایم که نیاز داریم یک مربی خارجی کاربلد به ایران بیاید.

وی افزود: این اراده در فدراسیون والیبال هست که به استقلال بانوان کمک کنیم. کمپ اختصاصی هم برای آنها در نظر گرفته شده است. با وجود یک مربی امتحان پس داده و کاربلد می‌توان به تیم ملی کمک کرد. ما چند مربی را شناسایی کرده‌ایم اما هنوز مذاکره‌ای صورت نگرفته است. قرار شد اول تصمیم بگیریم در کدام رده می‌خواهیم از مربی خارجی استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که با توجه به مسابقات مختلفی که سال آینده برگزار می‌شود جذب مربی دیر نیست، عنوان کرد: در ورزش بانوان کارمان زیاد است و عجله هم نباید کرد. بانوان 33 سال تعطیل بودند و 2-3 سال است که تیم ملی راه افتاده و باید با حوصله بیشتر کار را جلو برد. مخصوصا اینکه از بدشانسی تمام قهرمانان در این قاره هستند. اگر بتوانیم در آسیا نتیجه خوبی بگیریم آن وقت است که می‌گوییم گام محکمی را برداشته‌ایم.

ضیایی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه برنامه تیم ملی مردان، برای مسابقات جهانی به چه صورت است، عنوان کرد: برنامه‌های تیم ملی از پیش تعیین شده است. سال آینده 3 مسابقه مهم داریم و مسابقات درجه‌بندی هم شده است. مسابقات قهرمانی جهان برای ما بسیار مهم است و هفته پنجم هم میزبان این مسابقات هستیم. کار بسیار سختی است چرا که ورزشکاران ما به صورت مداوم در سفر و پرواز هستند. امیدوارم با برنامه‌ریزی خاص بازیکنان را جابه‌جا کنیم. چون از توان برخی‌ها خارج است که بتوانند این 5 هفته را به صورت مداوم تحمل کنند. 

وی با اشاره به تشکیل تیم "ب"، خاطرنشان کرد: تیم "ب" را خواهیم داشت تا از آنها در بازی‌های آسیایی اندونزی استفاده کنیم. برای سرمربی هم صحبت‌هایی داشته‌ایم قرار شد بعد از مسابقات لیگ موضوع را نهایی کنیم. سال سنگینی را پیش رو داریم. مشکلات اقتصادی کل کشور ما را هم متاثر کرده اما تلاش می‌کنیم در این خصوص مشکلی برای بازیکنان به وجود نیاید.

انتهای پیام/س

نظر شما