شناسهٔ خبر: 24212807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

عضو هیأت علمی مؤسسه‌ آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

عبور از ولایت فقیه یکی از اهداف فتنه است

عضو هیأت علمی مؤسسه‌ آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه یکی از اهداف فتنه، عبور کردن از ولایت فقیه است، گفت: امروز هنر این است که دشمنان خود را بشناسیم و بصیرت داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام جواد سلیمانی امیری، عضو هیأت علمی مؤسسه‌ آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شامگاه دوشنبه در جمع عزاداران بیرجند در حسینیه جماران این شهر، اظهار داشت: فاطمیه یک مکتب است، در دل فاطمیه که قیام خونین می باشد، پندها و درس های زیادی نهفته است.

وی با بیان اینکه فاطمیه درس های عبرت انگیز بزرگی دارد، گفت: باید از فاطمیه و قیام حضرت زهرا(س) درس بگیریم، نخستین عبرت فاطمیه این است که حضرت زهرا(س) اعلام کردند نفاق انواعی دارد و یک نوع نفاق در حواریون انقلابی رخ می دهد.

عضو هیأت علمی مؤسسه‌ آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: ملت ایران به پیروزی بزرگی دست پیدا کردند و آن این است که طاغوت زمان را سرنگون کردند و حکومت دینی را تثبیت کردیم.

حجت الاسلام سلیمانی امیری تصریح کرد: کسانی که بنیانگذار انقلاب پیامبراکرم(ص) بودند در دل آن ها، نفاق ایجاد شد و حضرت زهرا(س) می فرمایند خار و خاشاک نفاق در دل شما پدید آمده است.

وی ادامه داد: ملاک حال افراد است، ممکن است افرادی که سال های متمادی در پای انقلاب ایستادند و از خودگذشتگی کردند و ایثار و فداکاری داشتند روزی منافق شوند.

عضو هیأت علمی مؤسسه‌ آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: یکی از پیام های فاطمیه این است که قدرت نفاق از قدرت کفر بیشتر است، آن مکتب و حکومت یگانه ای که رسول خدا(ص) برای بشریت به ارمغان آوردند را کفر نتوانست شکست دهد اما نفاق این را استحاله کرد.

حجت الاسلام سلیمانی امیری اظهار کرد: وهابیت پیرو مکتبی است که از روز نخست، ولایت را کنار گذاشت، از آستین وهابیت، جریان داعش به وجود آمده و داعش نه تنها برای شیعه بلکه برای هیچ مسلمانی ارزش قائل نیست.

وی افزود: آن کسانی که می خواهند مسیر را منحرف کنند به دو سلاح مصلحت و واقعی گرایی تمسک می جویند، نباید هر واقعیتی را قبول کرد اما امروز برخی در کشور تسلیم هر واقعیتی شدند.

عضو هیأت علمی مؤسسه‌ آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه اگر بیداری و بصیرت مردم نبود فتنه 88 همان فتنه صحیفه می شد که انقلاب را نابود می کرد، گفت: حضرت زهرا(س) می فرمایند اگر اکثریت خواص یک رأی داشتند و ولایت فقیه یک رأی داشته باشد باید پشتیبان ولی فقیه باشیم.

حجت الاسلام سلیمانی امیری با بیان اینکه یکی از اهداف فتنه، عبور کردن از ولایت فقیه است، عنوان کرد: امروز هنر این است که معاویه زمان خود را بشناسیم و بصیرت داشته باشیم.

وی بیان کرد: دل جوانان جهان اسلام به رهبر انقلاب اسلامی است، امروز مقام معظم رهبری به جوانان و مسلمانان اروپا نامه می نویسند که این نامه، خواننده زیادی دارد و جوانان اروپایی این سخنان رهبر معظم انقلاب را به رخ ترامپ می کشند لذا نباید احساس ناکارآمدی کنیم.

عضو هیأت علمی مؤسسه‌ آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه داعش با مقاومت رهبر معظم انقلاب و مسلمانان از عراق و سوریه خارج شده است، اذعان داشت: منکر وجود مشکلات در جامعه نمی شویم و امروز عدالت در جامعه پیاده نمی شود، ملت ایران با مطالبه گری می تواند این مشکلات را برطرف کنند.

حجت الاسلام سلیمانی امیری گفت: نباید عفت زنان مانع این شود که در صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور نداشته باشند، زنان قدرت تغییر مسیر تاریخ را دارند./880/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما