شناسهٔ خبر: 24210301 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سوريه هنوز به سخنان امروز چاووش اوغلو در اردن واکنشي نشان نداده است

خبرگزاری صداوسیما

صاحب‌خبر -

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ خبرنگار الميادين با اشاره به اين که مقامات سوريه هنوز به سخنان امروز وزير امور خارجه ترکيه در اردن واکنشي نشان نداده اند تاکيد کرد مسئله ورود به عفرين نتيجه تصميم سياسي و نظامي است.
به گزارش شبکه تلويزيوني الميادين، ديمه ناصيف مدير دفتر شبکه در دمشق در گفتگويي زنده درباره سفر مولود چاووش اوغلو وزير خارجه ترکيه به اردن و سخنان وي در اين کشور و واکنش مقامات سوريه به سخنان وي گفت: مقامات سوريه هنوز هيچ واکنش رسمي به سخنان وي نشان نداده اند. همانگونه که مي دانيد موضوع ورود نيروها به عفرين تصميمي نظامي و سياسي است در نتيجه به دمشق اجازه ورود اين نيروها به عفرين و استقرار در آنجا را مي دهد زيرا آنجا خاک سوريه است و اين کار براي دفاع از خاک سوريه انجام مي شود و ممکن است مقامات سوريه واکنشي هم به سخنان چاووش اوغلو نشان دهند.
وي ادامه داد: سوريه هميشه ورود نيروهاي ترکيه به خاک اين کشور را تجاوز به خاک سوريه دانسته است در نتيجه رسانه هاي رسمي سوريه امروز اعلام کردند نيروهاي مردمي از مناطق مجاور وارد عفرين و مناطق اطراف آن مي شوند تا از آنجا در برابر داعش و حملات ترکيه دفاع کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما