شناسهٔ خبر: 24210234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور گسترده مردم

3 شهید دفاع مقدس در قهدریجان تشییع و تدفین شدند

مراسم تشییع و تدفین سه شهید تازه تفحص‌شده دفاع مقدس با حضور باشکوه و گسترده مردم قهدریجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، مراسم تشییع و تدفین سه شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس عصر امروز با حضور باشکوه و گسترده مردم قهدریجان  برگزار شد، این مراسم که قرار بود ساعت 14 بعد از ظهر از میدان دفاع مقدس تا میدان شهدا آغاز شود به دلیل  میزبانی خوب در شهرهای دیگر با تأخیر یک و نیم‌ ساعته آغاز شد.

پیکرهای پاک شهدا با شروع مراسم از سمت میدان دفاع مقدس به سمت بوستان شهدا انتقال یافت که در این مسیر، کسبه و مردم منطقه ضمن بستن مغازه‌ها با پیکرهای مطهر شهدا همراه شدند.

 شهرهای شهرستان شهدای خط‌شکن طی دو روز گذشته دوباره شبیه دوران جنگ شده بود، دورانی که مردان و زنان بیدار این شهرستان دوشادوش هم برای دفاع از دین، ناموس و وطنشان فعالیت می‌کردند و این جواب محکمی بود بر دهان یاوه‌گویانی که به دنبال نشان دادن چهره‌ای دیگر از مردم دیار شهدای خط‌شکن در چند ماه اخیر بودند.

دیار فلاورجان همواره نشان داده که همیشه پادررکاب است، عشق و اشک را در چشم مردم مختلف و اقشار گوناگون می‌دیدی و اشک شوق در چشم مادران و خانواده‌های شهدایی که به یاد فرزندانشان به استقبال از شهدا آمده بودند دیده می‌شد.

خانواده‌های شهدا در این مراسم حضور چشمگیری داشتند، مادر شهید حسن مهدیزاده که در جزیره فاو مفقود شده بود در تشییع شهدای گمنام شهر قهدریجان حضور یافته بود، مادری که سال‌ها دوری از جوانش را با قاب عکسی در دست به انتظار نشسته است.

حضور جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیز بی‌نظیر بود، دانش‌آموزانی که طی روزهای گذشته میزبان خوبی از شهدا در مدارس خود داشتند و امروز آمده بودند تا ثابت کنند که یاد و خاطره شهیدان همواره چراغ راهشان خواهد بود.

گفتنی است مراسم وداع با پیکر این شهدا که از شنبه و از شهر فلاورجان شروع‌ شده بود پس از عبور از میان عاشقان مکتب ایثار و شهادت از شهرها و بخش‌های فلاورجان، کلیشاد و سودرجان، ابریشم، بهاران و پیربکران امروز در بوستان شهدای قهدریجان برگزار شد.

در این مراسم یک شهید 19 ساله از عملیات کربلای 4 و دو شهید 16 و 23 ساله که در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند امروز در بوستان شهدای شهر قهدریجان در آغوش خاک آرام گرفتند.

انتهای پیام/ی

نظر شما