شناسهٔ خبر: 24209911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد

کشف بیش از 16 تن انواع مواد مخدر در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف بیش از 16 تن انواع مواد مخدر در این منطقه خبر داد و گفت: اشراف اطلاعاتی خوبی درباره باراندازهای مواد محترقه داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران از شهر قدس، سردار محسن خانچرلی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مسجد جامع شهر قدس، در خصوص اهمیت نصب دوربین مداربسته در شهرستان قدس اظهار داشت: نصب و راه‌اندازی دوربین‌های شهری از جمله موضوعاتی بود که از ابتدای مسؤولیت خود پیگیر آن بوده‌ام.

وی با بیان اینکه دوربین‌های شهری در دو بخش نظارت و ثبت تخلفات تعریف می‌شود، گفت: در بحث نظارت، برای برخورد با جرائم خاصی که در مناطق حساس شهر که دوربین‌ها نصب هستند، صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: در بحث ثبت تخلفات نیز نصب دوربین‌های شهری در جهت ثبت تخلفات رانندگی و ارتقای فرهنگ ترافیک شهروندان نقش به‌سزایی دارد.

خانچرلی با بیان اینکه دو سال قبل در نیروی انتظامی غرب استان تهران یک دوربین نبوده است که از طریق شهرستان‌ها وصل شده باشد، بیان کرد: امروز بیش از 80 دوربین را در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 نصب‌ کرده‌ایم و میادین اصلی 6 شهرستان را از طریق دوربین پایش می‌کنیم.

وی در خصوص میزان جرم و جنایت نسبت به سال‌های گذشته بیان کرد: در مجموع جرائمی که تاکنون رخ‌ داده است دو درصد کاهش داشتیم و در واقع یک فرهنگ‌سازی مطلوب در جهت ارتقای مرکز 110 و پل ارتباطی مردم ظرف دو سال انجام داده‌ایم.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به وجود دو خط تلفن در نیروی انتظامی غرب استان تهران در دو سال قبل خاطرنشان کرد: اکنون تعداد خطوط تلفن بیش از 20 خط شده است و آن ترافیکی که وجود داشت و مردم نمی‌توانستند ارتباط بگیرند امروز تقریباً بدون مشکل انجام می‌شود.

خانچرلی با اشاره به تعداد تماس‌های دریافتی مرکز 110 اظهار داشت: امروز شاهد بیش از پنج هزار تماس هستیم که در طول دو سال پنج برابر شده است و در نتیجه مردم می‌توانند با تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 ناامنی و جرائم را انعکاس دهند.

وی با بیان اینکه در حوزه مواد مخدر توفیقات بسیاری کسب کرده‌ایم، گفت: در طول سابقه غرب استان تهران کشف پنج یا 6 تن را داشته‌ایم که امروز بیش از 16 تن انواع مواد مخدر را کشف کرده‌ایم که در بحث کشف، دستگیری و انهدام باندها نسبت به سال گذشته از افزایش بسیار مطلوبی برخوردار است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در خصوص وضعیت امنیت در شهرستان قدس بیان کرد: نسبت به سنوات گذشته هر روز شاهد توفیقات بیشتری هستیم منتها ایده‌آل نیستند و باید در جهت ارتقای امنیت اقدامات ویژه‌ای را ازجمله توسعه کلانتری، پاسگاه‌ها، ایستگاه‌های پلیس و راهنمایی و رانندگی که تأثیرات به‌سزایی را دارد، انجام داد.

خانچرلی با اشاره به نزدیک‌شدن به چهارشنبه پایان سال خاطرنشان کرد: ما اشراف اطلاعاتی خوبی در بحث باراندازهای مواد محترقه و قاچاق این مواد داریم و همکاران ما کارهای فنی خوبی را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا قبل از به رسیدن به دست افراد با مجرمان برخورد شود.

انتهای پیام/ی/2346

نظر شما