شناسهٔ خبر: 24207519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخورد شدید با شکارچیان غیرمجاز .برای جلوگیری از صید پرندگان

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مازندران از برخورد شدید با شکارچیان غیرمجاز .برای جلوگیری از صید بی رویه پرندگان مهاجر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، پیرفلک در نشست کارگروه این ستاد در فریدونکنار با اشاره به شکار پرندگان مهاجر در مناطق مختلف استان، گفت: مقرر شده تا برای جلوگیری از صید بی رویه و کمک به معیشت و ایجاد اشتغال برای شکارچیان مجاز و سنتی استان، تسهیلاتی فراهم شود تا این اقشار از صید بپرهیزند و البته با صیادان غیرمجاز نیز با شدت بیشتری برخورد خواهد شد.

وی افزود: در روزهای پایانی سال و در آستانه عید نوروز با همراهی تعزیرات حکومتی، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و پلیس آگاهی از عرضه کالاهای قاچاق در نمایشگاه های بهاره با جدیت جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: طرح ریجستری تلفن های همراه در استان در حال اجراست که این روزها با جدیت بیشتری ادامه می یابد و برندهای معروف تلفن همراه و نقل و انتقال و خرید تلفن های همراه در استان فقط از طریق سامانه «همتا» امکان پذیر خواهد بود و بدین ترتیب از ورود گوشی های قاچاق جلوگیری می شود.

پیرفلک ادامه داد: مبارزه با استفاده کنندگان غیرمجاز از برندها نیز در سراسر استان با جدیت خاصی مورد پیگیری قرار گرفته که در راستای مبارزه سیستمی و هوشمندانه با قاچاق است.

به گفته دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مازندران همچنین ساماندهی استفاده کنندگان و سهمیه بگیران از سوخت های کشاورزی و صنعتی با همکاری دستگاه های مرتبط در حال اجرا است.

 

نظر شما