به گزارش
پارسینه، در اطلاعیه بانک ملی ایران در واکنش به برخی جوسازی ها علیه پیام رسان «بله» آمده است: «به منظور تنویر افکار عمومی و اطمینان خاطر کاربران پیام رسان بله و مشتریان محترم بانک ملّی ایران در خصوص کلیپ تصویری که اخیراً در فضای مجازی به قصد تخریب سرویس مذکور و تشویش اذهان بر خلاف حقیقت منتشر شده است به آگاهی می رساند:
دسترسی به اطلاعات کاربران در سرویس بله همانند سایر پیام رسان های موجود، محدود به همان مورد خاصی است که کاربر صرفاً در زمان استفاده اجازه آن را صادر می نماید.
لذا کاربران محترم این سرویس می توانند بدون توجه به اکاذیب مذکور، با اطمینان کامل از خدمت ارائه شده بهره برداری نمایند.»
∎
دسترسی به اطلاعات کاربران در سرویس بله همانند سایر پیام رسان های موجود، محدود به همان مورد خاصی است که کاربر صرفاً در زمان استفاده اجازه آن را صادر می نماید.
لذا کاربران محترم این سرویس می توانند بدون توجه به اکاذیب مذکور، با اطمینان کامل از خدمت ارائه شده بهره برداری نمایند.»
نظر شما