شناسهٔ خبر: 24197511 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سبک زندگی اسلامی بر اساس اعتقاد به اصول دین است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت : سبک زندگی اسلامی بر اساس فروعات نیست، بلکه ریشه آن اعتقاد به اصول دین است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری در جلسه هم اندیشی هیئت رئیسه اداره عقیدتی سیاسی به تبیین حقیقت مرگ از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: در این که انسان مسافر است شکی نیست، اما متاسفانه هرچه انسان صنعتی تر و شهری تر می شود اعتقادات وی کم رنگ تر شده و انسان دیگر از مرگ نمی ترسد. این شجاعت نیست بلکه تهوری ناشی از بی خبری از حقیقت مرگ است، چون مرگ واقعیت گریز ناپذیری است که انسان اگر از آن آگاه باشد تمام حواسش به آن خواهد بود.
وی ترس از مرگ را از اصول اصلی زندگی اسلامی دانست و گفت : کسانی هستند که در تمام لحظات زندگی، از مرگ یاد می کنند و در فکر پاسخگویی به خداوند در روز قیامت هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه گفت : در نگاه اهل بیت (ع) توجه به آخرت و معاد یک موضوع مهم و مورد توجه و جدی است.
وی با مقایسه سبک زندگی امروزی و اسلامی اضافه کرد: دین، نسخه نجات انسان است ان گونه که پیامبر اسلام(ص) فرمودند" شما مریضید و خداوند متعال طبیب است و صلاح مریض به آن چیزی است که طبیب می گوید و تدبیر می کند نه آنچه که مریض می خواهد و پیشنهاد می کند لذا تسلیم امر خدا شوید تا رستگار گردید".
در این مراسم به تعدادی از کارکنان که به درجات بالاتر نائل شدند با نصب درجه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
 

نظر شما