شناسهٔ خبر: 24196149 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سیتیزن ها به دنبال پیشروی در جام حذفی/پرواز عقاب های رم برای فرار از بحران

رقابت های فوتبال باشگاهی در لیگ های معتبر اروپا، امروز دوشنبه پیگیری می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های فوتبال در لیگ های معتبر اروپا، دوشنبه نیز پیگیری می شود که مهمترین این دیدارها را بررسی می کنیم.

جام حذفی انگلیس

ویگان اتلتیک - منچسترسیتی (ساعت 23 و 25 دقیقه)

در ادامه دیدارهای دور پنجم FA Cup انگلستان، سیتیزن ها در خانه تیم لیگ یکی ویگان به میدان می روند. صدرنشین مقتدر لیگ جزیره  برای پنجمین بار در تاریخش به مصاف ویگان می رود. در چهار دیدار قبلی سهم هر تیم دو پیروزی بوده است.

ویگان، شش دیدار اخیر خانگی خود را در جام حذفی برده است که سه مسابقه آن مقابل تیم های لیگ برتری کریستال پالاس، بورنموث و وستهم بود. در حقیقت آنها تنها یک مسابقه از 10 دیدار اخیرشان را در جام حذفی که مقابل تیم های لیگ برتری بازی کرده اند را شکست خوردند.

در طرف مقابل من سیتی پس از شکست پنج بر یک  در دور پنجم جام حذفی در سال 2016، در تمام پنج مسابقشان در جام حذفی تحت هدایت گواردیولا، کلین شیت کرده است.

در حال تکمیل

سری آ ایتالیا

لاتزیو - هلاس ورونا( ساعت 23 و 15 دقیقه)

آخرین دیدار هفته بیست و پنجم سری آ را تیم های لاتزیو و ورونا برگزار می کنند. بیانکوچلستی که رقابت تنگاتنگی با رم و اینتر برای کسب مقام سوم جدول و صعو مستقیم به لیگ قهرمانان اروپای سال آینده دارد، می خواهد در این دیدار خانگی از شکست اینتر استفاده کند و به رتبه چهارم برسد.

عقاب ها چهار دیدار اخیر خود را مقابل ورونا با میانگین سه گل در هر مسابقه پیروز شده اند. آخرین باری که آنها در خانه مغلوب ورونا شدند به سال 1984 بر می گردد و از آن زمان به بعد لاتزیو هشت پیروزی و دو تساوی را در رم مقابل ورونا کسب کرده است.

آبی پوشان رم در حال حاضر در وضعیت خوبی نیستند و دچار بحران نسبی شدند. آنها سه دیدار اخیر خود را در سری آ شکست خوردند و جمع باخت هایشان در سه هفته اخیر دو برابر شد و به عدد شش رسید.اتفاقی که باعث شد رتبه سوم را از دست بدهند و به مکان پنجم جدول سقوط کنند. در سوی مقابل ورونا پنج دیدار از شش دیدار اخیرش را در سری آ باخته است. هلاس از بخت های اصلی سقوط در این فصل سری آ محسوب می شود و در حال حاضر با 16 امتیاز در رتبه نوزدهم قرار دارند.

در حال تکمیل

 

بوندس لیگای آلمان

اینتراخت فرانکفورت - راسنبال لایپزیش ( ساعت 23)

در آخرین دیدار از هفته بیست و سوم بوندس لیگای آلمان، تیم اینتراخت میزبان لایپزیش خواهد بود. هر دو تیم در رقابت برای کسب رتبه دوم جدول هستند و با تیمهای لورکوزن ، دورتموند و شالکه رقابت سختی برای نایب قهرمانی دارند. بایرن با اختلاف زیادی که با بقیه تیم ها ایجاد کرده، بعید است که آنها به قهرمانی فکر کنند و احتمالا هدف آنها کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. اینتراخت در حال حاضر دو امتیاز کمتر از لایپزیش در جدول دارد و با پیروزی در این دیدار خانگی  می تواند جای این تیم را در جدول رده بندی بگیرد.

لالیگای اسپانیا

ختافه - سلتاویگو (ساعت 23 و 30 دقیقه)

در هفته بیست و چهار رقابت های لالیگای اسپانیا،تیم ختافه میزبان سلتاویگو خواهد بود. دو تیم در جدول همسایه هستند و سلتا در رتبه دهم و ختافه در رتبه یازدهم قرار دارد. ختافه از شش بازی اخیر خود در لالیگا مقابل سلتاویگو فقط یک پیروزی به دست آورده و سلتا دو بار موفق با شکست آنها شده است و باید دید مصاف امشب آنها چه نتیجه ای خواهد داشت.

انتهای پیام/

مصاف تیم های اروپایی در رقابت های لیگ

نظر شما