شناسهٔ خبر: 24192945 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

44 پست فوق توزیع خوزستان در سه مرحله ایمن سازی می شود

اهواز - ایرنا - معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر گفت: حدود 44 پست فوق توزیع خوزستان در سه مرحله در برابر گرد و غبار ایمن می شود.

صاحب‌خبر -

سید زمان حسینی روز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت صنعت برق خوزستان و آمادگی برای تابستان 97در استانداری خوزستان اظهارکرد: در بخش خطوط 132 کیلو ولت نخستین کار، شست و شوی خطوط اهواز و اطراف آن بود و در خصوص خطوط 400 کیلو ولت نیز در حال برگزاری مناقصه هستیم تا کار تعویض مقره های این خطوط را در خوزستان انجام دهیم.
وی ادامه داد: شستشوی خطوط و پست ها باید به صورت دایم و به شکل یک کار اساسی در خوزستان صورت گیرد.
معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر گفت: پست های انتقال، خطوط فوق توزیع و خطوط انتقال مختلفی در خوزستان توسعه پیدا کرده و متناسب با شرایط اقتصادی موجود، تعدادی نیز وارد مدار شده اند.
وی ادامه داد: هفته گذشته شاهد شرایط نامناسب جوی در خوزستان بودیم اما با اقدامات انجام گرفته، با کمترین قطعی برق روبه رو بودیم.

** شبکه برق ایران از مطمئن ترین شبیکه های برق جهان
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران نیز گفت:شبکه سراسری برق ایران از مطمئن ترین شبکه های برق جهانی بوده و مصمم هستیم با اقدامات لازم، این اعتبار جهانی ارزشمند را حفظ کنیم.
داوود فرخزاد ادامه داد: هم اکنون در بخش تولید آمادگی لازم را داشته و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
وی وضعیت کنونی آب و برق کشور را ویژه خواند و بر نیاز به ارتباط بین بخش های مختلف در کشور تاکید کرد.
فرخزاد گفت: در بخش تامین آب نیاز است تا هماهنگی لازم بین دستگاه های مربوط وجود داشته باشد و برنامه ریزی صورت گرفته به گونه ای باشد که حتی یک مترمکعب آب نیز مدیریت شود.
وی ادامه داد: در بخش انتقال برق نیز تلاش می کنیم تا همه آن چه ممکن است، برای خوزستان و کشور صورت بگیرد و محقق شود.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق کشور بیان کرد: تعطیلی ساعات ادارات در بحث کاهش برق بسیار موثر بوده و با توجه به اینکه در زمینه تامین برق با مشکلاتی روبه رو هستیم، نیاز است تا در بخش تقاضا نظارت شود که پس از تعطیلی، مصرف برق ادامه پیدا نکند.
6037/ س.ا

انتهای پیام /*

نظر شما