شناسهٔ خبر: 24181500 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا:

در عین پایبندی به تصمیم دولت، در اکوسیستم کاری نیازمند مجموعه‌ی آموزشی هستیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: ما باید موضوع دانشکده‌ی پست و مخابرات را پیگیری کنیم که چرخه کاری ما ناقص نشود، اگرچه ما دستور دولت و تصمیم شورای عالی اداری را لازم الاجرا می دانیم و پایبند قانون هستیم، ولی اینکه چگونه اکوسیستم درست باشد باید رایزنی کنیم.

صاحب‌خبر -

مهندس محمد جواد آذری جهرمی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا "پیرامون دستور رئیس جمهور مبنی بر ممنوعیت پذیرش دانشجو در مراکز علمی‌کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی و فرصت یک‌ساله برای انحلال این مراکز و وضعیت دانشکده‌ی پست و مخابرات با توجه به این دستور"، گفت: طبیعتا سیاست کلان دولت بر این است که مراکز آموزشی کاربردی که ذیل نظر وزارت‌خانه‌ها هستند، یا منحل و یا واگذار شوند. این امر به دلیل وحدت رویه‌ای است که در نظام آموزشی وزارت علوم پیگیری می‌شود و فکر کنم در شورای عالی اداری هم طرح شده و به تصویب رسیده است و جناب آقای رییس جمهور هم ابلاغ کرده‌اند.

آذری جهرمی، اظهار کرد: ما در چرخه و اکوسیستم کاری نیازمند بانک هستیم که پست بانک را داریم. در همین حال نیازمند مجموعه‌ی آموزشی هستیم که دانشکده‌ی علمی کاربردی پست و مخابرات می‌توانست باشد. همچنین نیازمند شرکت توسعه‌ای هستیم که در حال تنظیم اساسنامه‌ی سازمان فناوری اطلاعات هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: طبیعتا ما باید موضوع دانشکده را هم پیگیری کنیم که چرخه کاری ما ناقص نشود، اگرچه ما دستور دولت و تصمیم شورای عالی اداری را لازم الاجرا می دانیم و پایبند قانون هستیم ولی اینکه چگونه اکوسیستم درست باشد باید رایزنی کنیم.

انتهای پیام

نظر شما