شناسهٔ خبر: 24181164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نفرات برتر رکوردگیری تیم وزنه برداری نوجوانان ایران معرفی شدند

تهران - ایرنا - رکوردگیری پایانی اردوی سه هفته ای تیم وزنه برداری نوجوانان ایران در شهرستان علی آباد کتول با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه فدراسیون وزنه برداری، اردوی تیم وزنه برداری نوجوانان ایران از 12 تا 28 بهمن ماه با حضور 13 ورزشکار رضا اسدی (قزوین)، عباس فخر زارع (اصفهان)، ابوالفضل جمعه پور، علی چسباوی، مهدی خلجی، علی صالحی پور، سید مجتبی موسویان (خوزستان)، اسماعیل رضا تبار، محمد توفیق پوزش، امیر رضا عسگری دون، امیر حسین سلامت، علیرضا یوسفی و امیر محمد چالاکی (مازندران) در شهرستان علی آباد از توابع استان گلستان برگزار شد.
رکوردگیری رسمی تیم ملی وزنه برداری نوجوان با حضور علی مرادی رییس و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در سالن پوریای ولی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.
در این رکوردگیری با نظر کادر فنی و سرمربی تیم ملی، امیررضا عسگری دون با ثبت رکوردهای 145کیلوگرم در حرکت یک ضرب، 178کیلوگرم در حرکت دوضرب و حدنصاب مجموع 323 کیلوگرم و همچنین علیرضا یوسفی با ثبت رکوردهای 153کیلوگرم در حرکت یک ضرب، 192کیلوگرم در حرکت دوضرب و با مجموع 345 کیلوگرم به عنوان بهترین های رکوردگیری نوجوانان معرفی شدند.
حمید رشیدی به عنوان سرمربی تیم های ملی جوانان و نوجوانان و علی امینی فرد به عنوان مربی تیم نوجوانان در این اردو بر کار ملی پوشان نظارت داشتند.
بهادر مولایی دارنده مدال نقره جهان و طلای جوانان جهان که حدود دو سال به دلیل تصادف و مصدومیت شدید از وزنه برداری به دور بود به عنوان مربی در کنار تیم حضور داشت.
رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 31 فروردین تا 10 اردیبهشت سال 97 در شهر گرگانج ازبکستان برگزار خواهد شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067** 1701
خبرنگار: رضا رمضانی* انتشار: حمید قدیمی

انتهای پیام /*

نظر شما