شناسهٔ خبر: 24179323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد:

ثبت‌نام ۱۰ هزار نفر در مسابقات حفظ قرآن کریم دراستان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر در مسابقات حفظ قرآن کریم در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت عباسیان در نشست خبری مدیران ادارات اوقاف و امورخیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهت تشریح آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم که در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حدود ۱۰ هزار و ۳۹۶ نفر در مسابقات حفظ قرآن کریم ثبت نام کردند.

وی این رقم را قابل توجه دانست و ابراز داشت: استان کرمانشاه در ثبت نام، رتبه پنجم کشور را کسب کرد گرچه به تناسب جمعیتی رتبه استان ما بسیار بالاتر است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: آزمون کتبی قرآن و مفاهیم در روز پنج شنبه ۱۰ اسفند راس ساعت ۸ صبح در ۱۵ حوزه امتحانی برگزار می شود.

به گفته این مسئول آزمون شفاهی قرآن کریم نیز از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ اسفند برگزار خواهد شد.

وی اشاره ای به حوزه های امتحانی داشت و گفت: این آزمون در کرمانشاه در ۲ حوزه و شهرستانها هرکدام ۱ حوزه برگزار خواهد شد و شاهد حضور پرشور شرکت کنندگان خواهیم بود.

حجت الاسلام عباسیان تعداد شرکت کنندگان در رشته شفاهی را ۵ هزار و ۲۷۳ نفر و در رشته کتبی ۵ هزار و ۲۶ نفر اعلام کرد و گفت: همچنین در رشته الکترونیکی ۹۷ نفر ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه در کل کشور در پایان به ۳ هزار نفر جوایز اختصاص خواهد یافت، اظهار داشت: این هدایا از محل پول ثبت نام شرکت کنندگان خریداری می شود که نزدیک ۱ میلیارد تومان خواهد شد.

نظر شما