شناسهٔ خبر: 24178848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری 550 برنامه فرهنگی ویژه شهادت حضرت زهرا (س) در البرز

کرج- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت که این اداره کل در سطح استان 550 برنامه فرهنگی ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در طی ایام فاطمیه برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی با همکاری هیات های مذهبی، روحانیون ، مبلغان اعزامی، کانون های فرهنگی و موسسات قرآنی این تعداد از برنامه ها را برگزار کرده است.
وی، سخنرانی به منظور تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) و کرامات معنوی و فضایل اخلاقی ایشان، اجرای گفتمان دینی، جلسات پرسش و پاسخ، محافل قرآنی از قبیل محفل انس با قرآن کریم، کرسی تلاوت و روضه خوانی به همراه مداحی و سینه زنی را از مهم ترین این برنامه ها برشمرد.
وی ادامه داد: مناقب و فضایل اخلاقی و همچنین خدمات ارزنده و ارزشمند دخت نبی اکرم (ص) در حمایت از دین مبین اسلام و تبلیغ آن بر هیچ کس پوشیده نیست و این بانوی بزرگ بهترین اسوه و الگوی بانوان در ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی است.
مسعودی سبک زندگی فاطمه زهرا (س) در کنار مولای متقیان حضرت علی بن ابی طالب (ع) را بهترین اسوه و الگوی اخلاقی و معنوی برشمرد و گفت: ساده زیستی دخت نبی اکرم (ص)و در عین حال بخشندگی و حمایت از مظلومان ایشان را اسوه اخلاق و رفتار بانوان آن دروان کرده بود.
وی افزود: صبوری این بانوی بزرگ و شجاع اسلام و ایستادگی ایشان و همچنین مقاومت در مقابل مشکلات تبلیغی در آن زمان سبب ایجاد تحول فکری و فرهنگی در بسیاری از آحاد جامعه شده بود.
مسعودی، خطبه فدکیه، ذکر فضیلت و صفات این بانوی بزرگ اسلام را در بعضی از آیات قرآنی نشان از شخصیت والا، ارزشمند و معنوی دخت نبی اکرم (ص) برشمرد.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*

نظر شما