شناسهٔ خبر: 24178680 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات آذربایجان اعلام کرد؛

13 نفر نامزد انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان شده‌اند

به گفته رئیس کمیسیون مرکزی اتنخابات در جمهوری آذربایجان، تاکنون ۱۳ نفر نامزدی خود را در همشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان اعلام کرده‌‌اند که از میان صلاحیت ۱۲ تن تائید شده است.

صاحب‌خبر -

گروه بین الملل آناج: مظاهر پناه اف طی سخنانی در جلسه کمیسیون مرکزی انتخابات اظهار داشت: نامزدی شش تن از داوطلبان از سوی احزاب سیاسی و یک نفر توسط گروه ابتکار مطرح شده است.

به گفته وی چهار نفر دیگر از داوطلبان نیز نامزدی خود را بطور مستقل مطرح کردند که از سوی کمیسیون مرکزی انتخابات تایید شده است و نامزدی یک داوطلب دیگر نیز در جلسه آتی این کمیسیون بررسی خواهد شد.

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون مرکزی انتخابات نامزدی قدرت حسن قلی اف از حزب جبهه خلق آذربایجان، فرج قلی اف از حزب رستاخیز ملی، آراز علی زاده از سوی حزب سوسیال دموکرات، حافظ حاجی اف از حزب مساوات نوین، راضی نور الله اف از سوی گروه ابتکاری جبهه خلق، تائید شد.

کمیسیون مرکزی انتخابات همچنین در جلسه امروز نامزدی دو داوطلب مستقل از جمله عاصف محمداف و ائلشن حسن اف را تائید کرد.

در جلسه قبلی این کمیسیون همچنین نامزدی الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان از سوی حزب حاکم آذربایجان نوین و چهار داوطلب دیگر تائید شده بود.

پناه اف همچنین اعلام کرد که برای نظارت بر چگونگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تا به حال شش مورد مراجعه به این کمیسیون شده و مورد تایید قرار گرفته است.

وی عنوانکرد: سعی می‌‌کنیم برای همه کسانی که قصد نظارت بر این انتخابات دارند ، شرایط لازم را فراهم کنیم.

لازم به ذکر است هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان ۱۱ آوریل سال جاری میلادی ( برابر با 22 فروردین ماه ) برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما