شناسهٔ خبر: 24177080 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

کشف جسد دخترگمشده یک پرستار

ده‌ها نفر از پرستاران یکی ازبیمارستان‌های بزرگ فرانسه، در اقدامی انساندوستانه، درمجموع حدود سه سال از مرخصی هایشان را به همکارشان هدیه کردند.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / همکاران مادر مایلیس دو آراخو، دختری که تازه جسدش پیدا شده، در مجموع سه سال از مرخصی‌هایشان را به این پرستار بیمارستان هدیه دادند تا او بتواند با خیال راحت تر به جست‌و‌جوی فرزندش بپردازد.

«جنیفر دو آراخو» که پرستارشب بیمارستان بزرگ شهر «پونته‌لیه» است از تابستان امسال که دختر ۹ ساله‌اش «مایلیس» در یک عروسی گم شد، سر کار نرفت وهمپای مأموران به جست‌و‌جو برای یافتن دخترش پرداخت. با توجه به‌شرایط روحی این زن، اتحادیه کارگری بیمارستان‌های شهردرفراخوانی ازهمکاران‌شان خواستند درحمایت ازاین پرستاردل شکسته او را یاری کنند تا سرنوشت دخترگمشده‌اش روشن شود. بدین‌ترتیب پس ازهماهنگی‌های به عمل آمده، ده‌ها تن از همکاران این پرستار، از مرخصی هایشان به وی هدیه دادند تا او با نگرانی کمتری به جست‌و‌جوی فرزندش بپردازد.
لیدی لفور، نماینده این اتحادیه کارگری، به تلویزیون فرانسه گفت: «این ابراز همبستگی برای ما غافل‌گیرکننده نبود. همه ما از آنچه در تابستان اتفاق افتاد [گم‌شدن مایلیس] لطمه خوردیم، پس این کوچک ترین کار در راستای همدلی با همکارمان بود.»
سرانجام چند روزقبل جسد «مایلیس» کوچولو پیدا شد ومأموران با ردیابی‌های تخصصی مردی به نام «نوردال لندی» -۳۴ ساله- که ازنیروهای سابق ارتش فرانسه بود را به اتهام قتل دختربچه شناسایی و دستگیر کردند. اما اومدعی شد قتل دختر بچه اتفاقی رخ داده و به هیچ عنوان عمدی نبوده است. اما جزئیات حادثه را تاکنون فاش نکرده است.
آنها هردو میهمان یک عروسی در شهر «پونت دو بووزین»، در جنوب‌شرقی فرانسه در دامنه‌های رشته‌کوه آلپ بودند. درحال حاضر بازجویی‌های فنی ازعامل قتل ادامه دارد.

---
---

 

نظر شما