شناسهٔ خبر: 24171775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

تاکسي دزدي بازيکنان وست بروم در بارسلون!

4 بازيکن وست برومويچ اقدام به ربودن يک خودروي تاکسي در ايالت کاتالونيا و شهر بارسلون کرده اند.

صاحب‌خبر -

4 بازيکن وست برومويچ به نام جاني ايوانز، جک ليورمور، بواز ميهيل و گرت بيل به خاطر پرونده سرقت تاکسي در اردوي تابستاني در بارسلونا عذرخواهي کردند.

 

وست بروم در بيانيه اي در اين خصوص گفت: "علاقمنديم از اين فرصت براي عذرخواهي از بازيکنان، هواداران، سرمربي و باشگاه استفاده کرده و به علت به وجود آمدن تبليغات گسترده و منفي عليه باشگاه عذرخواهي کنيم. تحقيقات خود را در مورد اين حادثه آغاز کرده و بازيکنان ملزم به رعايت کامل مسائل انضباطي داخلي باشگاه بوده اند. تا زماني که اين تحقيق تکميل نشده است، باشگاه هيچ توضيحي بيشتري نخواهد داد."

 

 

باشگاه وست بروم تاييد کرد که در حال تحقيق در مورد حادثه تاکسي به سرقت رفته که گريبان 4 بازيکن اين تيم در اسپانيا را گرفته، خواهد بود. 4 بازيکن وست برومويچ به علت دزديده شدن يک خودرو در خلال اردوي زمستاني مورد بازجويي پليس قرار گرفته اند. طبق گزارش سان، اين خودرو در نزديکي هتل محل اقامت بازيکنان در اردو رها شده است.

 

در خلال اردوي وست بروم در شهر بارسلونا براي آماده سازي ديدار جام حذفي برابر ساوتهمپتون، اين اتفاق رخ داده و پليس شهر بارسلونا نيز حادثه را تاييد کرده است.

 

يک منبع آگاه به نشريه سان گفت که بازيکنان نيمه شب يک خودرو تاکسي را ربوده و در ادامه بدون راننده آن را در گوشه اي رها کرده اند و پذيرش هتل نيز با ديدن اين صحنه موضوع را به پليس گزارش داده است.

نظر شما