شناسهٔ خبر: 24163504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران در شادگان

معاون فرماندار شادگان گفت: کارگاه آموزشی ویژه مدیریت شرایط بحرانی برای مدیران دستگاه های اجرایی در این شهرستان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان بیان داشت: بر اساس هماهنگی های انجام گرفته، این کارگاه آموزشی ویژه به مدت 2 روز در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری برگزار می شود.

وی با تاکید بر شرکت کلیه اعضای مدیریت بحران شهرستان در این کارگاه افزود: کارگاه آموزشی ویژه بحران، با حضور اعضای مدیریت بحران شهرستان های شادگان، ماهشهر، هندیجان، امیدیه و آغاجاری در شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد.

معاون فرماندار شادگان بیان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف افزایش آمادگی دستگاه های امدادی و اجرایی عضو مدیریت بحران شهرستان ها و همچنین به منظور آموزش چگونگی پیشگیری و کنترل حوادث و مخاطرات طبیعی و کاهش خسارات احتمالی حوادث غیر مترقبه برگزار می‌شود.

آلبوغبیش در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش در راستای عملکرد هماهنگ و منسجم ادارات و ارگان های مختلف در هنگام وقوع بلایای طبیعی و بحران ها گفت: در این کارگاه آموزشی تعداد ۳۰ نفر از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام/م

کارگاه آموزشی مدیریت بحران در شادگان برگزار می شود

نظر شما