شناسهٔ خبر: 24159670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

صدا و سيما وصيت نامه شهدا را ترويج دهد

خبرگزاری شبستان:استاد حوزه و دانشگاه گفت: صدا و سيما وصيت نامه شهدا را در قالب هاي مختلف در بين مردم ترويج دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام ناصر رفيعي، استاد حوزه و دانشگاه در يادواره شهداي هيئت بني فاطمه(س) اصفهان اظهارداشت: شهدا از صدر اسلام تاكنون با هدف حفظ دين و ارزش هاي ديني از جان خود گذشتند و با خداي خود براي بهترين ها معامله كردند.

وي افزود: شهدا در دوران زندگي خود داراي شخصيت هاي خاص وموثري در جامعه بودند كه هر كدام الگويي براي پيشرفت و سعادتمندي افراد مختلف جامعه هستند كه با مطالعه ابعاد زندگي و شخصيت آن ها و همچنين وصيت نامه ها مسير واقعي را مي توان پيدا كرد.

حجت الاسلام رفيعي با بيان اينكه در وصيت نامه شهدا درس هاي زيادي نهفته است، تصريح كرد: صدا و سيما وصيت نامه شهدا را در قالب هاي مختلف در بين مردم ترويج دهد تا اينكه مردم از اين توصيه هاي دلسوزانه بيش از بيش بهره مند شوند.

وي ادامه داد: آموزش و پرورش هم در هر مقطع تحصيلي وصيت نامه شهدا را در كتاب هاي درسي چاپ و منتشر كند تا اينكه دانش آموزان با اسوه هاي كشور و شخصيت هاي متدين و دلسوز نظام آشنا شوند و مسير آن ها را با تحصيل، تهذيب نفس و دوري از گناه ادامه دهند.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه كرد: همه شهدا به حفظ ارزش هاي اسلامي و ولايت مداري توجه دارند و پيروي از ولايت فقيه را ضروري خوانده و براي سربلندي كشور مردم را در وصيت نامه هاي خود توصيه به حفظ وحدت و پيروي از ولي فقيه توصيه كرده اند.

وي خاطرنشان كرد: ولايت فقيه جايگاه مهمي در كشور دارد و وجود رهبري متدين و دلسوز در راس نظام عامل وحدت بين مردم و احزاب سياسي شده وگرنه اختلاف و تفرقه كشور را فرامي گرفت و دشمنان به اهداف خود مي رسيدند.

حجت الاسلام رفيعي با اشاره به اينكه برخي از افراد به دنبال فتنه و تفرقه در كشور هستند، تصريح كرد: افرادي در يك مقطع هشت ساله در كشور مسئوليت داشته اند و بايد به خدمت مردم مي پرداختند ولي امروز بعد از آن دوران در بخش هاي مختلف كشور با سخنراني هايي وحدت ملي را تهديد و حرف هايي را بيان مي كنند كه به كشور و صدمه مي زند.

نظر شما