شناسهٔ خبر: 24153517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زلزله ۵.۶ ریشتری حوالی سومار را لرزاند/ زمین لرزه خسارتی نداشته است/ثبت ۴۵ پس لرزه در شهر سومار + تصاویر

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر حوالی سومار در استان کرمانشاه را لرزاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مرکز لرزه نگاری کشور، زلزله‌ای با قدرت 5.6 ریشترساعت 10:29 صبح امروز 21 دی ماه حوالی سومار را لرزاند.

محل وقوع این زلزله مرز استان های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار (كرمانشاه)است ولی در اکثر استان های غربی وهمچنین در کشور عراق نیز احساس شده‌است.

زلزله 5.6 ریشتری حوالی سومار را لرزاند/ زمین لرزه خسارتی نداشته است/ثبت15زلزله بزرگ فقط در2ساعت

همچنین رضا محمودیان مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه درباره خسارات ناشی از زلزله ۵.۶ به سومار گفت: تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی از این زلزله گزارش  نشده است.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای ما در منطقه و در حال بررسی هستند اضافه کرد: همه نیروهای امدادی و ستادی از هلال احمر تا یگان های نظامی در مناطق فوق در حالت آماده باش قرار دارند.

 بر اساس اعلام پایگاه هلال احمر ۶ تیم ارزیاب هلال احمر از شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین برای بررسی به منطقه اعزام شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات از اعزام ۷ تیم ارزیاب جهت بررسی ابعاد زمین لرزه و خسارات احتمالی به دلیل وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در سومار خبر داد.

زلزله 5.6 ریشتری حوالی سومار را لرزاند/ زمین لرزه خسارتی نداشته است/ثبت 15 زلزله بزرگ فقط در2 ساعت + تصاویر

برگزاری امتحان در حیاط دبیرستانی در شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام پس از زلزله امروز

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: تعداد مصدومان زلزله 5.6 ریشتری امروز سومار به پنج نفر افزایش یافت که به صورت سرپایی در بیمارستان الرهرای این شهرستان مداوا شدند.

 از ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز تاکنون ۴۵ پس لرزه در شهر سومار از توابع استان کرمانشاه رخ داد که بزرگترین پس لرزه ۵.۶ ریشتر و کمترین آن ۲.۶ گزارش شده است.

زلزله 5.6 ریشتری حوالی سومار را لرزاند/ زمین لرزه خسارتی نداشته است/ثبت 15 زلزله بزرگ فقط در2 ساعت + تصاویر

خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص زلزله ساعتی قبل در گیلانغرب و سومار گفت: پنج نفر در گیلانغرب به علت ترس و وحشت در حین فرار دچار مصدومیت شدند.

وی افزود: چهار مصدوم به دلیل تپش قلب در آمار مصدومان سرپایی لحاظ شدند که مورد درمان قرار گرفتند.

تاکنون این زمین لرزه خسارات جانی نداشته است.

 

زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۵

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 18:17 در عمق 13کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

زمین لرزه ای به بزرگی 3.7 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۰

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.7 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 18:07 در عمق 10کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۰

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 17:00:46 در عمق 10کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

زلزله‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر حوالی سومار در استان کرمانشاه را لرزاند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۶

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی4.5 در مقیاس ریشترمرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 16:46:43 در عمق 9 کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 4.5 ریشتری سومار (كرمانشاه)در فاصله 16کیلومتری،گيلانغرب(كرمانشاه) 46کیلومتری و زرنه (ايلام) در فاصله 45 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 4.5 ریشتری ايلام در 63 کیلومتری و كرمانشاه در 141 کیلومتری اعلام شده است.

زلزله ای به بزرگی 3.5 ریشتر حوالی سومار در استان کرمانشاه را لرزاند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۸

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 در مقیاس ریشترمرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 15:48:37 در عمق 8کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 3.5 ریشتری سومار (كرمانشاه)در فاصله 14کیلومتری،گيلانغرب(كرمانشاه) 50کیلومتری و زرنه (ايلام) در فاصله 54 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 3.5 ریشتری ايلام در 72 کیلومتری و كرمانشاه در 149 کیلومتری اعلام شده است.

زمین لرزه ای به بزرگی 3 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۳

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 15:13:53 در عمق 10کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۸

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 14:34:50 در عمق 10کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

زمین لرزه ای به بزرگی 3.2 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۱

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.2 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 14:31:08 در عمق 10کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

زلزله ای به بزرگی 3.5 ریشتر حوالی سومار در استان کرمانشاه را لرزاند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۴

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 در مقیاس ریشترمرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 14:11:28 در عمق 10کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 3.5 ریشتری سومار (كرمانشاه)در فاصله 17کیلومتری،گيلانغرب(كرمانشاه) 48کیلومتری و زرنه (ايلام) در فاصله 46 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 3.5 ریشتری ايلام در 64 کیلومتری و كرمانشاه در 142 کیلومتری اعلام شده است.

زلزله ای به بزرگی 3.5 ریشتر حوالی سومار در استان کرمانشاه را لرزاند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۵

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 درمقیاس ریشترمرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 13:57:57 در عمق 10کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 3.5 ریشتری سومار (كرمانشاه)در فاصله 15کیلومتری،  گيلانغرب(كرمانشاه) 47کیلومتری و زرنه (ايلام) در فاصله 47 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 3.5 ریشتری ايلام در 65 کیلومتری و كرمانشاه در 143 کیلومتری اعلام شده است.

 

زلزله ای به بزرگی 3.7 ریشتر حوالی سومار در مرز استان های کرمانشاه و ایلام را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۰

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.7 در مقیاس ریشترمرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 13:44:10 در عمق 10کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 3.7 ریشتری سومار (كرمانشاه)در فاصله 21کیلومتری، صالح آباد (ايلام)در فاصله 49 کیلومتری و زرنه (ايلام) در فاصله 50 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 3.7 ریشتری ايلام در 64 کیلومتری و كرمانشاه در 145 کیلومتری اعلام شده است.

زلزله ای به بزرگی 3.6 ریشتر حوالس سومار را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۹

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.6 در مقیاس ریشترمرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 13:43:06 در عمق 12کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 3.6 ریشتری سومار (كرمانشاه)در فاصله 19کیلومتری، صالح آباد (ايلام)در فاصله 51 کیلومتری و زرنه (ايلام) در فاصله 49 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 3.6 ریشتری ايلام در 65 کیلومتری و كرمانشاه در 145 کیلومتری اعلام شده است.

 

زلزله ای به بزرگی 3.6 ریشتر حوالس سومار را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۲

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.6 در مقیاس ریشترمرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 13:35:12 در عمق 9 کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 3.6 ریشتری سومار (كرمانشاه)در فاصله 8کیلومتری،گيلانغرب (كرمانشاه)در فاصله 42کیلومتری وزرنه (ايلام) در فاصله 47 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 3.6 ریشتری ايلام در 69 کیلومتری و كرمانشاه در 142 کیلومتری اعلام شده است.

زمین‌لرزه به بزرگی: 3.6 مرز استانهای كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار(كرمانشاه) را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۹

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.6 در مقیاس ریشترمرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 13:33:41 در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 3.6 ریشتری سومار (كرمانشاه)در فاصله 18 کیلومتری،گيلانغرب (كرمانشاه)در فاصله 48کیلومتری وزرنه (ايلام) در فاصله 46 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 3.6 ریشتری ايلام در 62 کیلومتری و كرمانشاه در 141 کیلومتری اعلام شده است.

زلزله ای به بزرگی 4.1 ریشتر حوالی سومار در استان کرمانشاه را لرزاند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۴

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 13:02:25 در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 4.1 ریشتری سومار (كرمانشاه)در فاصله 12 کیلومتری،گيلانغرب (كرمانشاه)در فاصله 45کیلومتری وزرنه (ايلام) در فاصله 48 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 4.1 ریشتری ايلام در 68 کیلومتری و كرمانشاه در 143 کیلومتری اعلام شده است.

زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتر مرز استانهای كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار(كرمانشاه) را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۸

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 در مقیاس ریشترمرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 12:53:56 در عمق 9کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 4.2 ریشتری سومار (كرمانشاه)در فاصله 15 کیلومتری،گيلانغرب (كرمانشاه)در فاصله 47کیلومتری وزرنه (ايلام) در فاصله 47 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 4.2 ریشتری ايلام در 65 کیلومتری و كرمانشاه در 142 کیلومتری اعلام شده است.

زمین‌لرزه ای به بزرگی: 3.9 مرز استان های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار(كرمانشاه) را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۸

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.9 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 12:36:49 در عمق 12کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه3.9 ریشتری  سومار (كرمانشاه)در فاصله 16 کیلومتری،گيلانغرب (كرمانشاه)در فاصله 47کیلومتری وزرنه (ايلام) در فاصله 47 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 3.9 ریشتری ايلام در 65 کیلومتری و كرمانشاه در 142 کیلومتری اعلام شده است.

 

زلزه ای به بزرگی3.7 در مقیاس ریشتر سومار را لرزاند
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۸

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.7 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 12:23:35 در عمق 10کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه3.7 ریشتری  سومار (كرمانشاه)در فاصله 13 کیلومتری،گيلانغرب (كرمانشاه)در فاصله 45کیلومتری وزرنه (ايلام) در فاصله46 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 3.7 ریشتری ايلام در 66 کیلومتری و كرمانشاه در 141 کیلومتری اعلام شده است.

زمین‌لرزه 4.1 ریشتری در سومار
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۲

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 در مقیاس ریشترمرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی  11:47:56 در عمق 8 کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 4.1 ریشتری  سومار (كرمانشاه)در فاصله 19 کیلومتری،زرنه (ايلام) در فاصله52 کیلومتری وگيلانغرب (كرمانشاه)در فاصله 53 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 4.1 ریشتری ايلام در68 کیلومتری و كرمانشاه در 148 کیلومتری اعلام شده است.

زلزله ای به بزرگی 5.4 ریشتر حوالی سومار در استان کرمانشاه را لرزاند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۲

زلزله ای به بزرگی 5.4 ریشتر حوالی سومار در استان کرمانشاه را لرزاند.

زلزله ای به بزرگی 5.4 ریشتر ساعت 11:30 سومار را لرزاند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۹

زلزله ای به بزرگی 5.4 ریشتر ساعت 11:30 سومار را لرزاند.

هم اکنون برای هشتمین مرتبه، زلزله ای با قدرت ۵/۴ ریشتر کرمانشاه حوالی سومار را لرزاند.

استاندار کرمانشاه از اعزام یک گروه کارشناسی برای  بررسی تعیین ابعاد مهندسی زلزله کرمانشاه خبر داد.

زلزله ای به بزرگی 3.7 ریشتر ساعت 11:35 حوالی سومار را لرزاند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۵

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.7 در مقیاس ریشترمرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 11:35:57 در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 3.7 ریشتری  سومار (كرمانشاه)در فاصله 47 کیلومتری،زرنه (ايلام) در فاصله 45کیلومتری وگيلانغرب (كرمانشاه)در فاصله 53 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 3.7 ریشتری ايلام در66 کیلومتری و كرمانشاه در 142 کیلومتری اعلام شده است.

زلزله ای به بزرگی 5 ریشتر ساعت 11:25 حوالی سومار را لرزاند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۸

بر اساس گزارش مقدماتی وب‌سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 5 در مقیاس ریشترمرز استان‌های كرمانشاه و ايلام - حوالی سومار در كرمانشاه را به وقت محلی 11:25:01 در عمق 12کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 5 ریشتری  سومار (كرمانشاه)در فاصله 15 کیلومتری،گيلانغرب (كرمانشاه)در فاصله 43کیلومتری وزرنه (ايلام) در فاصله42 کیلومتری ثبت شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه 5 ریشتری ايلام در 62 کیلومتری و كرمانشاه در 138 کیلومتری اعلام شده است.

زلزله ای به بزرگی 5.4 ریشتر حوالی سومار را ساعت 10:44 لرزاند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۴

زلزله ای به بزرگی 5.4 ریشتر حوالی سومار را ساعت 10:44 لرزاند.

آماده باش دستگاه های اجرایی به مدت 48 ساعت

مدارس شهرستان ایلام تعطیل و امتحانات لغو شد

گسل زلزله‌های اخیر ربطی به پس‌لرزه‌های ازگله ندارد

گزارشی از خسارت زلزله در کرمانشاه دریافت نشده است

لغو امتحانات دانشگاه آزاد واحد ایلام

ایلام از خسارت زلزله سومار در امان ماند

حوالی زرنه ایلام لرزید

اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه

انتهای پیام/ب

حوالی سومار لرزید

نظر شما