شناسهٔ خبر: 24138187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمان|وضعیت خشکسالی در کرمان به یک بحران جدی تبدیل شده است

R7860/P1377/S6,67/CT11

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات زیادی بر اثر خشکسالی در استان کرمان حادث شده است گفت: این بحران نیازمند نگاه ویژه مسئولان در همه زمینه‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، شهباز حسن‌پور امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان که با حضور عادل آذر رئیس کل دیوان محاسبات کشور در محل سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مردم ما بسیار نجیب و فهیم هستند و در دهه مبارک فجر با آرمانهای شهدا به‌خوبی تجدید میثاق کردند.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت استان کرمان در بحث خشکسالی گفت: استان کرمان در مقطعی است که بهترین و شایسته‌ترین مدیران در آن کار می‌کنند و قطار توسعه استان با سرعت و با مدیریت استاندار در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه وضعیت خشکسالی در کرمان به یک بحران جدی تبدیل شده است افزود: این بحران نیازمند نگاه ویژه مسئولان در همه زمینه‌ها است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید به سرعت نسبت به رفع مشکلات استان در بحث خشکسالی پاسخ داده شود و اگر غیر از این باشد، شاهد مشکلات بزرگتری در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم دیوان محاسبات اختیارات استانی به کرمان بدهد تا بشود با شرایط روز استان تصمیم‌گیری کرد گفت: در این شرایط تغییر رویکرد مدیران کشوری نسبت به استانی ضروری است.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه شرایط استان کرمان نسبت به سایر استان‌ها متفاوت است و اینجا مشکلات زیادی بر اثر خشکسالی حادث شده افزود: پیشنهاد می‌شود رئیس کل دیوان محاسبات کشور از جنوب استان کرمان و وضعیت معادن در استان کرمان بازدید به‌عمل آورد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی عملکرد مدیران استان کرمان را خوب ارزیابی کرد گفت: متاسفانه بودجه‌ای باقی نمانده که امکان تخلف باشد و بودجه‌ای هم که می‌دهند بودجه جاری است.

انتهای پیام/ش

نظر شما