شناسهٔ خبر: 24137829 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افزایش ۶۰درصدی پروازهای فرودگاه امام در نوروز ۹۷

R1012188/P1011117/S7,81/CT12

عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از افزایش ۶۰ درصدی پروازهای این فرودگاه در نوروز ۹۷ خبر داد و گفت:ایرلاین ها موظفند علاوه بر اطلاع رسانی تاخیر پروازها در صورت لزوم از مسافران پذیرایی به عمل آورده و‌ امکانات رفاهی برای آنها فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی رستمی اظهار کرد: در ایام نوروز تعداد سفرهای روزانه فرودگاه از حدود 160 پرواز به نزدیک 250 پرواز افزایش می یابد. از این رو  برنامه ریزی ها به گونه ای خواهد بود تا میزان تاخیر پروازها به حداقل برسد.

وی تصریح کرد:  شرکت های هواپیمایی موظف شدند علاوه بر اطلاع رسانی تاخیر پروازها در صورت لزوم از مسافران پذیرایی به عمل آورده و‌ امکانات رفاهی برای آن‌ها فراهم کنند.

وی افزود: نظارت ها در ایام نوروز در فرودگاه تشدید می شود  تا از گران‌فروشی احتمالی و ایجاد مشکل برای مسافران جلوگیری شود و با هرگونه گران‌فروشی در این ایام به شدت برخورد خواهد شد.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در ایام نوروز عوامل فرودگاهی، شرکت های هواپیمایی و کلیه ارگان موظف شدند تا با حداکثر توان خدمت رسانی کنند گفت : مهم ترین اصل در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ایام عید نوروز همچون همیشه حفظ ایمنی مسافران خواهد بود.

به گفته رستمی، سامانه های ناوبری، ایکس ری و پل های تلسکوپی فرودگاه نیز برای اطمینان  صحت عملکردشان مورد بازرسی قرار خواهند گرفت و همچنین زیباسازی فضاها و محوطه فرودگاه نیز در حال انجام است.

 وی همچنین از  مسافران درخواست کرد  ایام نوروز سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند و اخبار شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما