شناسهٔ خبر: 24136449 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سردار سلیمانی:

تواضع، یکی از حالات معنوی «عماد مغنیه» بود/ عماد خالق بسیاری از پیروزی‌ها بود

خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه تواضع یکی از حالات معنوی عماد مغنیه بود، گفت: عماد مغنیه متواضع بود. شما پیدا نمی‌کنید به رغم همه اقداماتی که این فرد انجام داد. عماد مغنیه قبل از تأسیس حزب‌الله، حزب‌الله تأسیس کرد.

صاحب‌خبر -
تواضع، یکی از حالات معنوی «عماد مغنیه» بود/ عماد خالق بسیاری از پیروزی‌ها بودبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در همایش «راز رضوان» که به مناسبت دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه برگزار شد، گفت: شکر عماد همراه با بکا بود. عماد مغنیه اگر خبری درباره یک عملیات موفق می‌شنید، از خدا با بکا شکر می کرد که بنده این حالت را به‌طور فراوان در او مشاهده کرده‌ام.

وی با بیان اینکه تواضع یکی از حالات معنوی عماد مغنیه بود افزود: عماد مغنیه متواضع بود. شما پیدا نمی‌کنید به رغم همه اقداماتی که این فرد انجام داد. عماد مغنیه قبل از تأسیس حزب‌الله، حزب‌الله تأسیس کرد.

فرمانده سپاه قدس با طرح این سوال که چه کسی به یادش افتاد تا از شخصیت‌های لبنانی دفاع کند گفت: آن کسی که به این فکر افتاد جوان ۱۹ ساله به نام عماد مغنیه بود لذا وقتی که ترور آیت‌الله سید فضل‌الله اتفاق افتاد یا ترور آقای کورانی اتفاق افتاد آن شهید بزرگوار از عمل به شهادت رسید و آن کسی که در آن وقت لباس شهادت به تن کرد و رأس و چشم فتنه را کور و حزب بعث را برای همیشه در لبنان منحدم کرد، عماد مغنیه بود. حتی این فرد نگفت که من این کار را انجام دادم و متواضع بود.

سلیمانی اضافه کرد: من طی سال‌هایی که با او محشور بودم ندیدم که او یک بار عملیاتی را تعریف کند تا بخواهد محوریت خود را و منیت خود را در آن مطرح کرده باشد؛ لذا من نه دیدم و نه شنیدم در حالی که عماد مغنیه خالق بسیاری از پیروزی‌ها بود.

فرمانده سپاه قدس بیان داشت: زمانی عماد مغنیه به جنوب رفت. هروقت با جنوب تماسی گرفته می‌َشد می‌گفتتند عماد اینجا بود حتی با بکا و بیروت هم تماس می‌گرفتیم می‌گفتند عماد اینجا بود؛ لذا عماد مغنیه نزدیکترین فرد به دشمن بود.

وی با بیان اینکه عماد مغنیه بالاترین نزدیکی را برای شناخت دشمن با دشمن حفظ می‌کرد اظهار داشت: عماد مغنیه زمانی به جنوب رفت و با دوستانش جلسه گرفت. در این جلسه عماد مغنیه برای خیلی‌ها نامشخص بود، اما اسم عماد در همه سازمان معروف بود. او هر روز بود، اما خیلی‌ها او را نمی‌شناختند.
 
تکمیل می شود

نظر شما