شناسهٔ خبر: 24131746 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

برانکو: علیپور خودش را به تیم ملی تحمیل کرد

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس یک روز بعد از شکست 3 بر صفر نسف قارشی، حرف‌های جالبی در تمرین پرسپولیس به زبان آورد:

صاحب‌خبر -

* یک بار دیگر به بازیکنانم بابت بازی خیلی قشنگی که ارائه کردند، تبریک میگویم. شروع خیلی خوبی بود، نتیجه خوبی هم رقم خورد. ما نتیجه خیلی خوبی در آغاز لیگ قهرمانان گرفتیم. شاید نتیجه این را نشان بدهد که تیم نسف قارشی تیم قدری نبود، اما بههر حال تیم خیلی خوبی بود. این برد قاطعانه مرهون کار بچهها و شوقشان برای پیروزی بود. طبیعی است که همه از این نتیجه خیلی خوب در ابتدای لیگ قهرمانان آسیا راضی هستیم.

* هفته آینده مقابل السد قطر بازی داریم. همیشه به بچهها گوشزد میکنم که لیگ قهرمانان یک رده بالاتر از لیگ برتر ایران است و مهمترین، سختترین و بزرگترین بازیهای باشگاهی آسیا به حساب میآید. میدانیم حریف خیلی قدری پیشروی ماست که شاید در تاریخ قطر بهترین تیم باشد. بازیکنانی مثل مرتضی پورعلیگنجی و ژاوی را دارد که کیفیت مضاعفی به این تیم دادهاند. ما آنالیزورمان را برای آنالیز بازی این تیم فرستاده بودیم. از نمایشی که از السد مقابل الغرافه دیدیم، مشخص شد تیم خیلی متعادل و خوبی است. نیازی نیست بگویم بازی خیلی سخت یا نتیجه نامعلوم خواهد بود. یک نکته را هم بگویم که در لیگ قهرمانان تیم ضعیف وجود ندارد.

* مسلمان امروز در تمرین نبود. اجازه گرفت چون برای کار شخصی باید به مشهد میرفت.

* به علیپور بابت گلهایی که میزند و بابت اینکه به تیم ملی دعوت شده، تبریک میگویم. خوشحالم که او با گلهای خوبی که زد و بازیهای خوبی که انجام داد، خودش را به تیم ملی تحمیل کرد. مهم نیست بازیکنان ملیپوش ما الان در تمرین نیستند، اما همیشه به دنبال این هستیم که به تیم ملی کمک کنیم.

* کمال (کامیابینیا) که مصدوم بود و این بازی (بازی دوستانه دیروز پرسپولیس مقابل شهاب) را بهخاطر این برنامهریزی کردیم که بازیکنانی که کمتر بازی میکنند، روی فرم بیایند. در مورد محسن (مسلمان) هم باید بگویم بازیکنانی که در پست او هستند، فرشاد احمدزاده و وحید امیری خوب کار میکنند.

* فهرست بازیکنان مد نظرم را دادم، اما هنوز شروع به مذاکره نکردیم که این کار را در روزهای پیشرو انجام خواهیم داد، اما این را بگویم که روی همه بازیکنانمان حساب میکنیم.

* در مورد صحبتهای ماهینی مبنی بر اینکه «بازیکنان برای تمدید قرارداد یکسری خواستههایی دارند»، باید بگویم حرف او طبیعی است. بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، باید با باشگاه مذاکره کنند. بازیکن یک سری خواسته دارد و باشگاه هم یک سری خواسته.

نظر شما