شناسهٔ خبر: 24119389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

برانکو: علیپور خودش را به تیم ملی تحمیل کرد/ روی همه بازیکنان‌مان حساب می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم علیپور با گل‌ها و بازی‌های خوبی که انجام داد، خودش را به تیم ملی تحمیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسکانیوز ، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) پرسپولیس درباره پیروزی 3 بر صفر این تیم مقابل نسف قارشی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: یک بار دیگر به بازیکنانم بابت بازی خیلی قشنگی که ارائه کردند، تبریک می‌گویم. شروع خیلی خوبی بود، نتیجه خوبی هم رقم خورد. ما نتیجه خیلی خوبی در آغاز لیگ قهرمانان گرفتیم. شاید نتیجه این را نشان بدهد که تیم نسف قارشی تیم قدری نبود، اما به‌هر حال تیم خیلی خیلی خوبی بود. این برد قاطعانه مرهون کار بچه‌ها و شوق‌شان برای پیروزی بود. طبیعی است که همه راضی هستیم از این نتیجه خیلی خوب در ابتدای لیگ قهرمانان آسیا.

وی اشاره به دیدار هفته آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر، خاطرنشان کرد: همیشه به بچه‌ها گوشزد می‌کنم که لیگ قهرمانان یک رده بالاتر از لیگ است و مهم‌ترین، سخت‌ترین و بزرگ‌ترین بازی‌های باشگاهی آسیا به حساب می‌آید. می‌دانیم حریف خیلی قدری پیش‌روی‌مان است که شاید در تاریخ قطر بهترین تیم باشد. بازیکنانی مثل مرتضی پورعلی‌گنجی و ژاوی دارد که کیفیت مضاعفی به این تیم داده‌اند. ما آنالیزورمان را برای آنالیز بازی این تیم فرستاده بودیم. از بازی که از تیم السد مقابل الغرافه دیدیم، مشخص شد که تیم خیلی متعادل و خوبی است. نیازی نیست که بگویم بازی خیلی سخت یا نتیجه نامعلوم خواهد بود. یک نکته را هم بگویم که در لیگ قهرمانان تیم ضعیف وجود ندارد.

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه «مسلمان امروز در تمرین نبود و دلیل غیبت او چیست؟»، تصریح کرد: بله، اجازه گرفت و یک کار شخصی داشت که به مشهد رفت.

برانکو با اشاره به عملکرد خوب علی علیپور در دیدارهای پرسپولیس و دعوتش به تیم ملی، خاطرنشان کرد: به علیپور بابت گل‌هایی که می‌زند و بابت اینکه به تیم ملی دعوت شده، تبریک می‌گویم. خوشحالم که او با گل‌ها و بازی‌های خوبی که انجام داد، خودش را به تیم ملی تحمیل کرد. مهم نیست که بازیکنان ملی‌پوش ما الان در تمرین نیستند، اما همیشه به دنبال این هستیم که به تیم ملی کمک کنیم.

وی در مورد آخرین وضعیت کمال کامیابی‌نیا و محسن مسلمان گفت: کمال که خُب مصدوم بود و همین بازی (بازی دوستانه امروز پرسپولیس مقابل شهاب) که شاهد هستید را به‌خاطر این برنامه‌ریزی کردیم که بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند، روی فرم بیایند. در مورد مسلمان هم باید بگویم بازیکنانی که در پست مسلمان هستند، فرشاد احمدزاده و وحید امیری خوب کار می‌کنند.

در ادامه یکی از خبرنگاران به برانکو گفت: «شما پیش از این اعلام کردید که لیست بازیکنان مدنظرتان را به باشگاه دادید، اما گرشاسبی پس از بازی مقابل نسف قارشی گفت که برانکو هنوز لیستی نداده است»، سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های این خبرنگار، یادآور شد: لیست را دادیم، اما هنوز شروع به مذاکره نکردیم که این کار را در روزهای پیش‌رو انجام خواهیم داد، اما این را بگویم که روی همه بازیکنان‌مان حساب می‌کنیم.

برانکو راجع‌به صحبت‌های روز گذشته حسین ماهینی مبنی بر اینکه «بازیکنان برای تمدید قرارداد یکسری خواسته‌هایی دارند»، گفت: طبیعی است، بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، باید با باشگاه مذاکره کنند. باشگاه استاندارهای خودش و بازیکن نیاز و خواسته‌های خودش را دارد؛ این طبییعی است، اما باشگاه فعلاً با بازیکنی به صورت مستقیم مذاکره نکرده و در فاز شروع مذاکره با نفرات تیم است.

602

نظر شما