شناسهٔ خبر: 24119067 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پاکستان: نمی‌گذاریم از خاکمان برای حمله به کشوری استفاده شود

فرمانده ارتش پاکستان در جمع سران نظامی منطقه‌ای در افغانستان اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم که قلمرو پاکستان برای حمله به هیچ کشوری مورد استفاده قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، این اظهارات از سوی ژنرال قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش پاکستان در میانه اتهامات از سوی مقام‌های افغان و آمریکایی مطرح شده که اعلام کرده‌اند، مخالفان مسلح دولت افغانستان از خاک پاکستان برای حملات مرزی استفاده می‌کنند. این اتهامات از سوی اسلام‌آباد رد شده است.

فرمانده ارتش پاکستان در جمع سران نظامی منطقه‌ای در کنفرانس دفاعی که در کابل برگزار شد، صحبت کرد و بار دیگر بر این مساله تأکید نمود که مسیر رسیدن به صلح و ثبات از طریق افغانستان است.

وی ادامه داد: رویکرد مشترک و متداوم پاسخی به تمامی چالش‌ها بوده و پاکستان آماده است تا در این مورد همکاری لازم را داشته باشد.

شرکت‌کنندگان در این کنفرانس بر تداوم همکاری به منظور رسیدن به صلح و ثبات در منطقه تأکید کردند.

فرمانده ارتش پاکستان همچنین اعلام کرد، دولت اسلام‌آباد تمامی پناهگاه‌های تروریست‌ها در کشورش را از میان برده است.

نیروهای پاکستانی در حال حاضر برای متوقف کردن عبور و مرور غیرقانونی شبه‌نظامیان در حال حصارکشی در سراسر مرز این کشور با افغانستان هستند.

پاکستان و افغانستان نزدیک به ۲۶۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارند و مقام‌های نظامی تاکید کرده‌اند که این حصارکشی تا پایان ۲۰۱۹ تکمیل می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما