شناسهٔ خبر: 24114132 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری جشنواره «انقلاب ۱۴ فوریه بحرین» در آلمان

خبرگزاری شبستان: فعالان بحرینی در آلمان به مناسبت هفتمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه به برگزاری جشنواره های متعدد از جمله جشنواره سخنرانی اقدام می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از البحرین الیوم، اپوزیسیون بحرین در آلمان امروز (چهارشنبه 25 بهمن) به مناسبت فرا رسیدن انقلاب 14 فوریه جشنواره سخنرانی را با حضور شخصیت ها عربی در مرکز القائم در برلین آلمان برگزار می کند.

در همین راستا، فعالان بحرینی روز گذشته (سه شنبه 24 بهمن) تحصن اعتراض آمیزی را در برابر سفارت آل خلیفه در برلین برگزار کردند.

متحصنان پلاکاردهایی را در محکومیت جنایت های آل خلیفه و اعلام همبستگی با ملت بحرین در دست داشتند.

متحصنان از کشورها جهان و سازمان های بین المللی خواستند تا موضع حقیقی در قبال سیاست های سرکوبگرانه آل خلیفه در بحرین اتخاذ کنند و صادرات سلاح به بحرین را که آل خلیفه ضد ملت استفاده می کنند، متوقف کنند.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل‌خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند. در مقابل، رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان این درخواست‌های مشروع ملت بحرین را با مشت آهنین سرکوب می‌کند. سازمانهای حقوقی بین المللی بارها به انتقاد از دولت بحرین در نقض گسترده حقوق بشر در این کشور پرداخته است، اما مقامات بحرینی بدون توجه به این اقدامات به سرکوب اعتراضات مردمی می پردازند.

برچسب‌ها:

نظر شما