شناسهٔ خبر: 24104800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس فراکسیون توسعه صادرات مجلس تشریح کرد

بررسی تدوین استراتژی‌های قانون‌گذاری برای رفع موانع توسعه صادرات

رئیس فراکسیون توسعه صادرات مجلس از بررسی موضوع هماهنگی و تدوین استراتژی‌های قانون‌گذاری و برنامه‌ریزی برای رفع موانع قانونی توسعه صادرات در فراکسیون متبوعش خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از خانه ملت، علی اکبر کریمی در خصوص جلسه امروز فراکسیون توسعه صادرات مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون توسعه صادرات از ماه‌های اول شروع به کار مجلس دهم تشکیل شده و حدود ٥٠ نفر از نمایندگان مجلس عضو این فراکسیون هستند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدیهی است موضوع افزایش صادرات یکی از اولویت های اقتصادی کشور محسوب می شود بنابراین تلاش می شود فراکسیون توسعه صادرات مجلس، صادرات را تسهیل کند.

وی ادامه داد: بدیهی است موضوع افزایش صادرات یکی از اولویت‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود؛ بنابراین تلاش می‌شود فراکسیون توسعه صادرات مجلس، صادرات را تسهیل کند.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در قانون برنامه ششم توسعه کشور و بودجه سالانه تلاش شده زمینه تسهیل صادرات در کشور فراهم شود و پیشنهادهای در این رابطه در مجلس مصوب شده است.

کریمی افزود: جلسات و مکاتباتی برای رونق صادرات با مسئولان دولتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک و اتاق بازرگانی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شده است و اقداماتی در این راستا پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز فراکسیون توسعه صادرات مجلس موضوع هماهنگی و تدوین استراتژی‌های قانون‌گذاری و برنامه‌ریزی برای رفع موانع قانونی توسعه صادرات کشور بررسی شد.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در جلسه امروز فراکسیون توسعه صادرات مجلس برنامه کاری فراکسیون در ماه‌های آینده مشخص شد.

انتهای پیام/ذ

نظر شما