شناسهٔ خبر: 24100856 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شروع مقتدرانه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس ایران، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی مقتدرانه سه بر صفر برابر نسف قارشی ازبکستان آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران یکی از نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز (سه شنبه) در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C به مصاف نسف قارشی ازبکستان رفت و در نهایت به پیروزی سه بر صفر رسید تا شروعی امیدوار کننده داشته باشد.
«کیم دونگ جین» از کره جنوبی با کمک های دو هموطنش قضاوت بازی امروز را برعهده داشت.
در دقیقه هفتم نخستین فرصت گلزنی پرسپولیس به دست آمد که «علی علیپور» نتوانست از پاس خوب «فرشاد احمدزاده» استفاده لازم را ببرد.
در دقیقه هشتم این دیدار حدود 30 هزار تماشاگر این دیدار یکصدا به تشویق «علی کریمی» پرداختند.
بازیکنان نسف قارشی در حالی که روش تدافعی را در دستور کار داشتند، در ضد حملات خطرناک نشان می دادند.
در دقیقه 20 حرکت تیمی بازیکنان پرسپولیس و ارسال «وحید امیری» موجب شد تا «گادوین منشا» با ضربه سر تماشایی، گل نخست این دیدار را به ثمر برساند.
پس از این گل، نسف قارشی برای جبران گل خورده تلاش خوبی از خود نشان داد و در چند صحنه دروازه پرسپولیس را تهدید کرد.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس ایران به اتمام رسید.
در آغاز نیمه دوم؛ بازیکنان نسف قارشی با دوندگی بالا پرسپولیس را تحت فشار قرار دادند و در دقیقه 58 فرصت خوبی برای گلزنی داشتند که «علیرضا بیرانوند» مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شد.
در دقیقه 67 حرکت انفرادی «صادق محرمی» از جناح راست و پاس کوتاه او به «علی علیپور» رسید تا مهاجم فرصت طلب پرسپولیس توپ را به تور دروازه نماینده ازبکستان بچسباند و خیال پرسپولیس بابت برتری راحت شود.
پنج دقیقه پس از آن پاس «محمد انصاری» به «علی علیپور» رسید تا او با شوتی مهار نشدنی گل دوم خود و سوم نماینده ایران را به ثمر رساند.
*ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی(سیامک نعمتی)، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده(بشار رشن)، گادوین منشا، علی علیپور و وحید امیری(کمال کامیابی نیا)
*ترکیب نسف قارشی:
سانیار کواتوف، گانیو عزیزجان، خامروبکو(سردار رشیدف)، مختیلینوف، نارزولایف(رشید خانوف)، کنیابایف، ایگور بولوان، اسلاکو لوکیچ، دراگان سران، یاسر خاسانوف و اشمورودوف عمربک
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما