شناسهٔ خبر: 24100344 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانشگاه امام رضا(ع)، میزبان مسابقات "سازه‌های ماکارونی"

نمایندگی خراسان رضوی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) از برگزاری سومین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی در این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ابراهیم دانشی‌فر با اشاره به تشکیل کارگروهی به منظور سیاست‌گذاری و تدبیر امور اجرایی این مسابقات، اظهار کرد: سومین دوره از مسابقات سازه‌های ماکارونی در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با همکاری بیمارستان رضوی و انجمن دانشجویان اتباع خارجی این دانشگاه تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه این دوره هم با همان قوت دوره‌های گذشته در دو گرایش سازه سنگین و سازه راندمانی برگزار می‌شود، افزود: تمام امور اجرایی برگزاری سومین دوره از مسابقات سازه‌های ماکارونی توسط خود دانشجویان و شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: بیش از 50 تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند و ویژگی متمایز این دوره از مسابقات حضور و شرکت دانش‌آموزان است.

دانشی‌فر بیان کرد: در نخستین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی بیش از 36 تیم با همکاری اتحادیه اسلامی دانشگاهیان افغانستان از شهرهای تهران، قزوین، قم، اسلامشهر، مشهد و ...شرکت کردند و دومین دوره از این مسابقات با حضور 29 تیم از کشورهای افغانستان، عراق، لبنان و .... در دو گرایش سازه سنگین و سازه راندمانی برگزار شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، وی یادآور شد: این دوره از مسابقات دوم و سوم اسفندماه امسال در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما