شناسهٔ خبر: 24078607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان:

استان اصفهان سه شنبه ای برفی را تجربه می کند

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: بارش باران و برف برای روز سه شنبه در مناطق جنوب، جنوب غرب، شمال و مرکز استان و احتمال بارش پراکنده در برخی نواحی استان پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصدای سلامت ؛ حسن خدابخش بیان کرد: هواشناسی برای امروز در اصفهان بارش های پراکنده و همچنین وزش باد نسبتاً شدید در نواحی غرب، جنوب غرب، جنوب و شمال استان را پیش بینی می کند.

وی ادامه داد: همچنین سامانه ناپایداری از امروز تا اواسط روز چهارشنبه روی آسمان استان اصفهان فعال خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان همچنین گفت: بارش باران و برف برای روز سه شنبه در مناطق جنوب، جنوب غرب، شمال و مرکز استان و احتمال بارش پراکنده در برخی نواحی استان پیش بینی شده است.

خدابخش افزود: اوایل روز چهارشنبه هم ادامه بارش های باران و برف به ویژه در نواحی غرب، جنوب و جنوب غرب را شاهد هستیم و همچنین وزش باد بسیار شدید در غرب، جنوب غرب به ویژه در شمال شرق و جنوب شرق استان را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بعدازظهر روز چهارشنبه به بعد هم آسمان رفته رفته آرام خواهد شد و کاهش پدیده های بارشی را به همراه خواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: امروز هوای استان تا حدودی گرم تر می شود ولی از اواخر روز چهارشنبه تا حدودی کاهش دمای هوا را شاهد خواهیم بود و در چند روز آینده آلودگی هوا در کلان شهر اصفهان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما