شناسهٔ خبر: 24056617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

ایستاده پای انقلاب؛

پشتیبانی از انقلاب و نظام پیام امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ به مسؤولان نشان داد که مردم در همه عرصه‌ها از انقلاب و نظام پشتبانی خواهند کرد بنابراین لازم است مسؤولان در حد توان خادم این ملت باشند چرا که این ملت سزاوار خدمت هستند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید مجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار ایران که با حضوری پرشور بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق کردند، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تماشایی خواهد بود؛ ما امروز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم بودیم.

وی افزود: امروز اقشار مختلف مردم از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان در این راهپیمایی شرکت داشتند و با روحیه‌ای انقلابی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حجت‌الاسلام بدری با اشاره به اینکه حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن دو پیام داخلی و خارجی به همراه داشت، ابراز کرد: در این چهل سال دشمنان و بدخواهان نظام از هیچ گونه دشمنی و توطئه‌ای علیه نظام کوتاهی نکردند.

مدیر حوزه علمیه امام القائم(عج) ادامه داد: ملت بصیر و فهیم ایران امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب با حضوری میلیونی به دشمنان نشان دادند که هرگز تبلیغات سوء آمریکا، اسرائیل و عربستان بر عقاید و باورهایشان تاثیر نخواهد گذاشت و در همه صحنه‌ها برای صیانت از نظام آماده خواهند بود.

وی با اشاره به پیام داخلی که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 به مسؤولان نشان داد که مردم در همه عرصه‌ها از انقلاب و نظام پشتبانی خواهند کرد بنابراین لازم است مسؤولان در حد توان خادم این ملت باشند چرا که این ملت سزاوار خدمت هستند./813/پ203/ب1

نظر شما