شناسهٔ خبر: 24052711 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه/

تویسرکانی: ملت به گذشته خود که دست استکبار را قطع کردند می بالند

نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقطع کنونی انقلاب مقطعی حساس است و چهل سال است که مسیری پر از رنج را که آمریکا و انگلیس بر ما تحمیل کردند، طی کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در جمع راهپیمایان 22بهمن ماه یاسوج با بیان اینکه امروز ایران مستقل ترین کشور جهان است، افزود: امروزه ما به آزادی، استقلال، کرامت اسلامی و حرکت در راه پیشرفت رسیدیم و مردم ما در این راه حدود ۳۰۰ هزار شهید،  ۵۰۰ هزار جانباز و ۵۰ هزار آزاده تقدیم انقلاب کردند و آینده کشور و مردم ما بسیار درخشان است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ملت ما به گذشته خود که دست استکبار را قطع کردند می بالند و در راستای پیشرفت بیش از پیش کشور گام برخواهیم داشت .

تویسرکانی تصریح کرد: دشمنان توان دیدن این حضور گسترده  مردم در راهپیمایی 22 بهمن را ندارد و مردم ما با آینده روشن خود با زمینه سازی ظهور، جهان را پر از عدل و داد خواهند کرد . ما به آینده امیدواریم و به پیشرفت و توسعه نیز امید داریم .

وی ادامه داد: اشرافی‌گری و فساد بین مسئولین وجود دارد، اما گسترده نیست که دشمنان آن را بزرگ نمایی می‌کنند و هم اکنون هزاران مسئول در حوزه های مختلف نوکری مردم را می‌کنند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: نمونه این پاکی و سلامت، زندگی ساده و با بصیرت رهبر معظم انقلاب است که باید الگوی همه مسئولین قرار بگیرد و بسیاری از مسئولین نیز اهل اشرافی گری نیستند . مردم ما با وحدت و حرکت حول محور ولایت به جلو حرکت کرده و زمینه ظهور را فراهم خواهند کرد .

تویسرکانی با اشاره به مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یکصدم مساحت ایران را دارد، اما بیشترین دانشجو را به نسبت جمعیت در ایران داراست .

وی بیان کرد: این استان عشایر غیوری دارد که مظهر مقابله با ستمگران بوده است و در طول هشت سال دفاع مقدس بیشترین رزمنده را به جبهه فرستاده است و مرکز تربیت افراد شجاع وتوانمند در عرصه جهانی است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مقطع کنونی انقلاب مقطعی حساس است و چهل سال است که مسیری پر از رنج را که آمریکا و انگلیس بر ما تحمیل کردند، طی کردیم و چهل سال پیش از استکبار نجات پیدا کردیم و رژیم پهلوی پر از استبداد، دیکتاتوری و فساد بود .

تویسرکانی با اشاره به ظلم و ستم دست نشاندگان استکبار به مردم، پیش از انقلاب و دوران پهلوی گفت: رضا خان مفسد پهلوی پر از ظلم و ستم بود و باید با مطالعه تاریخ از جنایات و فساد و تاراج اموال ملت توسط آنها آگاه شویم تا بدانیم انقلاب چه برکاتی داشته است .

وی افزود: اعتراض امام به بردگی مردم ایران بود و ایران در زمان پهلوی اسیر آمریکا و استکبار شده بود و امروزه عزت، بزرگی و آزادی متعلق به ملت ایران است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: دعوای ما بر سر استقلال بود و امروز استقلال کشور ما محسوس است و زمینه رشد و پیشرفت ملت فراهم شده است.

انتهای پیام

نظر شما